کد خبر 604733
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

گاتزتا دلوا اسپورت ادعا می‌کند که سران اینتر قصد دارند تا فابیو کاپلو، سرمربی مسن و ایتالیایی را جایگزین روبرتو مانچینی کنند.

به گزارش مشرق، اخبار حاکی از آن است که روبرتو مانچینی، شرایط خوبی در اینترمیلان ندارد و از کار کردن با مالکان جدید و چینی این تیم، راضی نیست. دلیل اصلی آن، تمایل هیئت مدیره جدید به خرید بازیکنان جوان به جای باتجربه و مسن است. دیر اضافه شدن مانچو به اردوی اینتر در آمریکا، می‌تواند نشانه دیگری برای به پایان رسیدن دذوران همکاری او او باشگاه تلقی شود.

به عنوان مثال، در هفته های اخیر، شایعات زیادی مبنی بر تمایل اینتر برای خرید یحیی توره به گوش می‌رسید که انگار با مخالفت گروه جدید چینی مواجه شده است و این موضوع اصلا به مذاق مانچینی خوش نیامده است و رسانه‌ها معتقدند رابطه آنها کمی شکرآب شده است.

از طرف دیگر، ممکن است روبرتو مانچینی بخواهد حضور در رده ملی را نیز تجربه کند و به پیشنهاد یکی از دو تیم انگلستان و روسیه پاسخ مثبت بدهد. اخبار زیادی مبنی بر تمایل فدراسیون روسیه برای به خدمت گرفتن مانچو شنیده می‌شود.

گروه شاندونگ قصد دارد تا کاپلو را به همراه دژان استانکویچ، هافبک صرب و سابق نراتزوری‌ها، به عنوان کادر فنی جدید اینتر معرفی کند.

البته کاپلو مدتی قبل پیشنهاد این گروه چینی را برای فعالیت در لیگ چین و سرمربیگری شاندونگ، دیگر تیم این گروه هیئت مدیره، رد کرده بود.

اما نکته ای که به نظر می‌رسد که این انتقال را منتفی کند، جنگ‌های لفطی کاپلو با سران اینتر در سال‌های اخیر می‌باشد بطوریکه سرمربی سابق تیم ملی روسیه بارها اعلام کرده بود محال است روزی سرمربی اینتر شود وهمین موضوع، کمی پروسه حضور "دون فابیو" روی نیمکت اینترمیلان را دشوار می‌سازد.

البته از لئوناردو، سرمربی سابق اینتر و مدیر ورزشی فعلی پاری سن ژرمن نیز به عنوان دیگر گزینه هدایت اینترمیلان نام برده می شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس