کد خبر 604696
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تلاش شبه نظامیان وابسته به عربستان برای تجاوز به شرق صنعا مقابله کردند.

 به گزارش مشرق، منابع نظامی روز یکشنبه (امروز) اعلام کردند نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تلاش شبه نظامیان وابسته به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان برای پیشروی به سوی منطقه نهم در شرق صنعا مقابله کردند.

منابع آگاه به پایگاه «النجم الثاقب»یمن گفته‌اند که شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی بامداد امروز تلاش کرده بودند به سوی منطقه یام پیشروی کنند که با مقابله نیروهای ارتش مواجه شدند و خسارت‌های فراوانی به صفوف آنها وارد شد و علاوه بر کشته شدن شماری از نظامیان وابسته به عربستان چند خودروی زرهی نیز نابود شد.

این تحرکات در حالی از سوی نظامیان وابسته به عربستان صورت می‌گیرد که در حملات هوایی شنبه (دیروز) ائتلاف سعودی به منطقه نهم 10 نفر کشته شدند.

همچنین همزمان با بازگشت بدون پیش‌شرط هیأت وابسته به دولت مستعفی یمن به مذاکرات صلح در کویت، نیروهای وابسته به این دولت و دولت عربستان، دیروز تلفات سنگینی در استان مأرب یمن دادند.

المسیره اعلام کرد: شمار زیادی از مزدوران تجاوز سعودی-آمریکایی امروز شنبه که از پشتیبانی هوایی برخوردار بودند، در پیشروی به سوی شهرستان «صرواح» در استان «مأرب» کشته شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس