هیئت دولت به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت را از عضویت در شورای حقوق و دستمزد حذف و ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را جایگزین وی کرد.

به گزارش مشرق، چند روزی است که شاهد موج تغییرات در هیئت دولت هستیم. هفته پیش بود که رئیس جمهور در احکامی جداگانه معاونان جدید خود در حوزه پارلمانی و حقوقی و دستیاران خود در امور شهروندی و رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور را تغییر داد.

امروز نیز شاهد حذف معنادار محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از شورای حقوق و دستمزد توسط هیأت دولت و به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور هستیم.

بر اساس مصوبه هیئت وزیران در تاریخ 26 تیر 95 این هیأت در جلسه 23 تیر 95 خود به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد ماده (74) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوبه 1386 تصویب کرد که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان عضو منتخب هیأت وزیران در شورای حقوق و دستمزد جایگزین وزیر صنعت، معدن و تجارت شود.

با توجه به گمانه‌زنی‌هایی که مبنی بر کنار گذاشتن محمدرضا نعمت زاده از دولت وجود دارد، باید دید آیا این تغییرات در شورای حقوق و دستمزد مقدمه‌ای برای کنار گذاشتن وی از کابینه است!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس