کد خبر 604222
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برای تقویت آنتن‌دهی شبکه رومینگ راه‌اندازی شده است، گفت: مشترکان می‌توانند با کمترین هزینه، اپراتور تلفن همراه خود را با حفظ شماره تغییر دهند.

به گزارش مشرق، محمود واعظی، با بیان اینکه "تاکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر تسریع در اجرای شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک است"، گفت: رتبه ایران در منطقه و جهان در زمینه خدمات الکترونیکی باید ارتقا پیدا کند که این ارتقا نیازمند توسعه شبکه است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته برای توسعه شبکه خدمات الکترونیکی افزود: پروژه «توانا» برای توسعه شبکه در دستور کار وزارت ارتباطات است و برای نخستین‌بار تمامی تجهیزات این پروژه، داخلی است. همچنین پروژه دیگر برای توسعه شبکه پروژه «تدبیر» است که شبکه انتقال کشور و دیتا است.
 
واعظی با بیان اینکه "برای تقویت آنتن‌دهی، شبکه رومینگ راه‌اندازی شده است"، ادامه داد: با استفاده از شبکه رومینگ در مکان‌هایی که یکی از اپراتورها پوشش ندارد می‌توان با اپراتور دیگر آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه را تقویت کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پایلوت امکان‌پذیری تغییر اپراتور موبایل با حفظ شماره (ترابردپذیری) تصریح کرد: مشترکان هریک از شبکه‌ها می‌توانند با کمترین هزینه، اپراتور تلفن همراه خود را با حفظ شماره تغییر دهند. این کار به این دلیل صورت گرفته که مشترکان بتوانند در صورت نارضایتی از خدمات هریک از اپراتورها، شبکه خود را تغییر دهند.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس