پرویز تناولی با اشاره به اینکه گذرنامه‌اش را دریافت کرده است گفت: انتظار من این بود که موضوع ممنوع‌الخروجی را زودتر به من اطلاع دهند.

به گزارش مشرق، پرویز تناولی جهت دریافت گذرنامه خود و اقدامات لازم جهت خروج از ایران، در اداره گذرنامه حاضر شد.

وی در خصوص اتفاقات پیش‌آمده مبنی بر ممنوع‌الخروجی‌اش گفت:‌ خوشبختانه کار من حل شده و ناجا در این زمینه کمک ویژه‌ای به من کرد.

تناولی تصریح کرد: 12 تیرماه به من خبر دادند که ممنوع‌الخروج هستم و در این مدت منتظر بودم تا علت ممنوع‌الخروجی‌ام مشخص شود که پس از این مدت معلوم شد یک شکایت خصوصی از من شده است.

این هنرمند ادامه داد: این شکایت خصوصی جزئی و در خصوص یک معاوضه هنری بوده و هیچ ادعایی در این کار نیست، البته وکیل من آقای صدرالدین ماهوزی در حال پیگیری این شکایت است.

تناولی گفت: امروز گذرنامه را به من تحویل دادند اما انتظار من این بود که به عنوان یک ایرانی در مورد ممنوع‌الخروجی‌ام زودتر به من خبر می‌دادند چرا که من در لندن سخنرانی داشتم که به دلیل این اتفاقات پیش آمده، این سخنرانی لغو شد.

وی در پایان، ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در بحث پیگیری مشکل خود گفت: ناجا توانست از دادسرای فرهنگ و رسانه دستور لازم را جهت ارائه گذرنامه من بگیرد و اگر امشب بلیت گیرم بیاید از ایران می‌روم.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس