وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که گروه های مسلح مخالف دولت سوریه و تروریست ها با استفاده از تکنیک های هالیوودی فیلم ویدئویی جعلی مبنی بر بمباران شیمیایی این کشور توسط هواپیماهای روسی را تهیه می کنند که بی اساس است.

فیلم هالیوودی ضدروسی با ادعای بمباران شیمیایی سوریه
به گزارش مشرق، در بیانیه پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه روسیه که روز پنجشنبه منتشر شده آمده است: براساس اطلاعات رسیده، مخالفان دولت سوریه فیلمی را تهیه می کنند که در آن ادعا شده هواپیماهای روسیه و سوریه در عملیات علیه تروریست ها از سلاح شیمیایی استفاده می کنند.

در بیانیه آمده است: این فیلم در زمان حاضر در منطقه ای در مجاورت مرز سوریه و ترکیه در حال ساخت است و در آن ادعا شده است که هواپیماهای روسیه و سوریه در حملات هوایی از مهمات ممنوعه مملو از مواد شیمیایی استفاده می کنند.

وزارت خارجه روسیه می گوید: بر اساس اطلاعات ما، گروه فیلمبرداری دست اندرکار تهیه این فیلم با استفاده از تکنیک های هالیوودی عملیات هوایی را به تصویر کشیده که بر اثر آن کودکان کشته می شوند.

«در همین حال برای واقعی نشان دادن فیلم از تکنیک های ویژه تصویربرداری استفاده می شود که از آن جمله بر اثر حملات ستونی از دود زرد رنگ بلند می شود.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود تاکید کرده است که نیروی هوافضای روسیه و هواپیماهای نیروی هوایی سوریه عملیات هوایی علیه مراکز گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره را به درخواست بشار اسد رئیس جمهوری سوریه اجرا می کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس