مهاجم اوکراینی مد نظر باشگاه پرسپولیس، عملکرد چندان موفق در امر گلزنی نداشته است.

به گزارش مشرق، ولادیمیر پریموف، مهاجم اوکراینی مد نظر تیم فوتبال پرسپولیس، بامداد امروز برای مذاکره با مسئولان این تیم، وارد ایران شد.

این مهاجم 30 ساله ی اوکراینی، 183 سانتی متر قد دارد و پای تخصصی اش راست است. پست تخصصی وی مهاجم نوک است اما توانایی بازی به عنوان هافبک هجومی و وینگر راست را نیز دارد.

در کارنامه وی، به جز فصل قبل( 2016-2015) که در  35 بازی با پیراهن تیم متالیست اوکراین، موفق به زدن 13 گل شد، عملکرد چندان موفقی به چشم نمی خورد. او در مجموع، در 175 بازی که با پیراهن باشگاه های مختلف به میدان رفته است، تنها موفق به زدن 23 گل شده است. یعنی به طور میانگین 0.13 گل در هر بازی!
 
با جانشین 30 ساله طارمی بیشتر آشنا شوید
او از  سال 2007 تا 2009 نیز عضو تیم شاختار دونتسک اوکراین بود و در این مدت نیز تنها دو بار برای تیمش به میدان رفت!

سایت ترانسفر مارکت نیز او را 800 هزار یورو ارزش گذاری کرده است که در این صورت، جذب او برای پرسپولیسی ها احتمالا بیشتر از دو میلیارد آب خواهد خورد.

حداقل آمار نشان می دهد که این بازیکن در کار گلزنی، در باشگاه های مختلف عملکرد چندان موفقی نداشته است. البته گفته می شود برانکو شخصا فیلم  بازی های او را دیده و خواهان جذب او شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا در صورت عقد قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس، این بازیکن می تواند جانشین مناسبی برای طارمی باشد یا نه؟
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس