کد خبر 604128
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

هیات مدیره باشگاه استقلال برخلاف تصور ۵ نفره نیست و این طور که از شواهد پیداست عضوی که تاکنون در جلسات شرکت نکرده با وجود عدم اطلاع رسانی وزارت مبنی بر کناره‌گیری اش قصد حضور در استقلال را ندارد.

به گزارش مشرق، سال گذشته به طور رسمی اعلام شد که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی در آمده و این دو باشگاه کاملا زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کنند اما به تازگی مصاحبه ای از حمیدرضا گرشاسبی که حوزه وزارتی وزارت را عهده دار است و عضو هیات مدیره پرسپولیس هم هست منتشر شده مبنی بر اینکه این دو باشگاه چون زیر نظر وزارت ورزش نیستند نمی توانند مدیرعامل داشته باشند و باید به صورت سرپرست اداره شوند.
 
از سویی نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش این روزها وقتی با این سوال خبرنگاران روبرو می شود که تکلیف مدیریت دو باشگاه چه می شود می گوید به هیات مدیره دو باشگاه تذکر داده تا تکلیف مدیران عامل خود را مشخص کنند.

جالب است که هنوز هیچ اتفاقی در هیچ یک از دو هیات مدیره نیفتاده است و همه چیز حالت سکون دارد و ایستایی. به نظر از مدل سرپرستی اداره شدن هیچ یک از دو باشگاه ضرری نمی بینند.

سرپرستانی که گفته می شود اختیارات مدیرعامل را دارند اما نمی توانند عنوان مدیرعامل را داشته باشند.

در این بین هیات مدیره استقلال اساسا نمی تواند انتخابی داشته باشد. هیات مدیره استقلال این روزها برخلاف تصور 4 نفره است.

در واقع بعد از حسین زاده مدیرعامل بانک ملی که از حضور در هیات مدیره استقلال انصراف داد و وزارت ورزش بعد از چند روز حسن زمانی را جایگزین او کرد سید کامل تقوی نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور هم زمزمه هایی داشت مبنی بر اینکه از حضور در هیات مدیره استقلال انصراف داده است.

هر چند این خبر هیچگاه از طریق مراجع رسمی اعلام نشده اما این فرد هم تا امروز در جلسات هیات مدیره شرکت نکرده است.

جلسه اول روز معرفی اعضا بود که محمود گودرزی وزیر ورزش هم در این نشست حضور داشت و دلیل غیبت تقوی نژاد مشغله کاری عنوان شد اما نشست رسمی اعضای هیات مدیره به نام اولین جلسه مدیران آبی هم بدون حضور تقوی نژاد برگزار شد تا سالی که نکوست از بهارش پیدا شود.

عضو هیات مدیره ای که این بار هم دلیل غیبت او مشغله کاری عنوان شد و باید گفت مدیری که تا این حد سرش شلوغ است چه اصراری به حضورش در باشگاهی است که به اندازه کافی دردسر دارد و نیازمند مدیری است که حوصله رسیدگی به این مشکلات را داشته باشد.

از سویی هر روز یک شایعه در مورد حضور یا عدم حضور بهرام افشارزاده در استقلال مطرح می شود. مدیری که عزم خود را جزم کرده امسال تمام وقت در باشگاه باشد اما ظاهرا وزارت نشین ها نمی خواهند تکلیف را مشخص کنند.

باید دید بالاخره وزارت ورزش بابت حضور یا عدم حضور تقوی نژاد واکنشی نشان می دهد و مساله ای که اول و آخر باید به اذهان عمومی گفت را می گوید یا خیر.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس