کد خبر 604116
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش از استقرار رادار جدید با قابلیت کشف ریز پرنده‌ها در خراسان شمالی خبر داد.

استقرار رادر خاص در خراسان شمالی+جزئیاتبه گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طی سخنانی گفت: آخرین دستاوردهای پدافند هوایی مستقر کردن رادار با قابلیت کشف ریز پرنده در منطقه خراسان شمالی است که به زودی انجام می شود.

وی روز پنجشنبه در حاشیه یادواره 350 شهید شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: این رادار قابلیت کشف ریز پرنده را تا سطح مقطع یک صدم هم به شکل اکتیو و هم به شکل پسیو خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، استفاده از سامانه‌های بومی را از خواسته های پدافند هوایی عنوان و تصریح کرد: این سامانه‌ها را برای دستیابی به اهداف مدنظر تولید و طراحی می‌کنیم که از هر جهتی برای دشمن ابهام ایجاد می‌کند.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: در فضای تهدید آمیز منطقه برای کشورهای دوست پیام صلح، برای کشورمان پیام آرامش و برای دشمنان پیام جهنم داریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    +جزئیات!!!؟؟. یعنی تو سه خط نحوه عملکرد این رادار رو جزء به جزء تشریح کردید؟؟؟ این که حتی کلیات ( کلی گویی هم نبود ) فقط در حد یک تیتر بود! البته بنده انتظار ندارم جزئیات سیستمهای دفاعی کشور برملا بشه، فقط میخواهم بگم در انتخاب تیتر خبر دقت کنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس