فیلم های نمایش داده شده در سینماهای تهران و شهرستان با اقبال مواجه شدند اما در این میان فیلم های کمدی با فروش بهتری مواجه هستند.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «دراکولا» با موضوع کمدی فانتزی گوی سبقت را از فیلم سینمایی «زاپاس» با موضوع کمدی ربود و این فیلم شب گذشته در 8 سانس فوق العاده به نمایش در آمد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم های درحال اکران این دفتر توضیح داد: فیلم سینمایی «رستاخیز» در تهران و شهرستان به فروش 2 میلیارد و 50 میلیون تومان دست یافت. فیلم در تهران 1 میلیارد و 600 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 450 میلیون تومان دست یافته است. این فیلم شب گذشته در اکثر سینماها از جمله کورش، آزادی، زندگی و... فروش فوق العاده داشت.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «بارکد» در مجموع به فروش 5 میلیارد و 60 میلیون تومان رسیده است. فیلم «ایستاده در غبار» به فروش 1 میلیارد و 160 میلیون تومان و «رسوایی 2» به فروش 1 میلیارد و 160 میلیون تومان رسید.  

محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نور تابان درباره فروش فیلم «دختر» گفت :فروش کل فیلم در تهران و شهرستان 710 میلیون تومان بوده است. در تهران و شهرستان به 40 سالن سینما رسیدیم که روز گذشته تعدادی سالن سینما در شهرستان به فیلم اضافه شد.

وی ادامه داد: با توجه به مضمون و محتوای فیلم «دختر» توقع می رود رسانه ملی از این فیلم حمایت کند و تیزرهای بیشتری در اختیار فیلم قرار دهد. خانواده ها پس از خروج از سالن سینما رضایت کامل دارند. فروش فیلم در شهرهای مشهد و شیراز بسیار خوب بودو اصفهان از روز گذشته فیلم را به نمایش درآورده است.

فیلم سینمایی «زاپاس» از فیلم های کمدی است که در سینماها به نمایش درآمده، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم گفت: فیلم در تهران 500 میلیونی شد و در هشرستان به فروش 120 میلیون تومان رسید. فروش فیلم در روز چهارشنبه 42 میلیون و در پنج شنبه 58 میلیون تومان بوده است.

مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش «عادت نمی کنیم» گفت: فیلم در تهران به فروش 1 میلیارد و 222 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 180 میلیون تومان رسیده است . فیلم در تهران 10 سالن و در شهرستان ها 40 سالن در اختیار دارد که سالن شهرستانهای فیلم افزایش خواهد یافت. فروش کل فیلم 1 میلیارد و 302 میلیون توما فروش داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس