کد خبر 603569
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس ، گفت: مدیران باید به فکر فراهم کردن بهترین‌ها امکانات برای کسب نتایج دلخواه در میادین بین‌الملل باشند.

به گزارش مشرق، سید کاظم دلخوش اباتری، گفت: عموما رسانه‌های متعدد خارجی، بازیکنان تیم ملی فوتبال یک کشور را مورد توجه قرار می‌دهند؛ از این رو وقتی کیفیت لباس این افراد بر اساس استانداردها تولید نشده نباشد، برای عرصه ورزش کشورگران تمام می‌شود.  

وی با بیان اینکه وقتی در مدیریت ضعف وجود داشته باشد شاهد ایجاد ارتباطات غیرحرفه‌ای خواهیم بود، ادامه داد: بر این اساس افرادی اقدام به معرفی تولیدکنندگان می‌کنند و دست‌اندرکاران نیز بجای توجه به ضوابط و مقررات قانونی به این نوع ارتباطات توجه می‌کنند.

دلخوش ضمن تأکید بر اینکه باید با برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب ضعف‌های موجود در این زمینه را از بین برد، تصریح کرد: ورزش ملی قابل ارزش و احترام است لذا مدیران باید به فکر انتخاب بهترین‌ها در عرصه‌های مختلف باشند تا ورزشکاران با استفاده از امکانات مناسب به نتایج دلخواه و مناسب در میادین بین‌المللی دست یابند.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خانه ملت، با اشاره به نقد و انتقاد کارشناسان ورزشی نسبت به پیراهن‌های تیم ملی فوتبال، خاطرنشان کرد: مسئولان نباید اجازه دهند هزینه‌های انجام شده در این بخش از فوتبال کشور از بین برود لذا اگر لباسی مطابق استانداردهای نیست باید نسبت به رفع مشکلات آن اقدام شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس