کد خبر 603560
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال پدیده مشهد گفت که اولین دلیل انتخاب سیاه‌جامگان حضور فرهاد کاظمی در این تیم بود.

به گزارش مشرق، حسین بادامکی در مورد پیوستن به سیاه‌جامگان گفت: خیلی خوشحالم که قسمت شد دوباره در مشهد بازی کنم و این بار به سیاه‌جامگان بروم. فرهاد کاظمی اولین مربی‌ای بود که برای بازی دادن در لیگ برتر به من اعتماد کرد و نقش مهمی در پیشرفت فوتبالی من داشت. اولین دلیل انتخابم، فرهاد کاظمی بود و شناخت از تفکرات این مربی باعث خواهد شد تا شرایط خوبی در فصل جدید داشته باشم.

وی در مورد اینکه آیا امکان نداشت سیاه‌جامگان چند هفته پیش اقدام به جذبش کند، اظهار داشت: به هر حال این اتفاق روز گذشته رخ داد و قبلا صحبتی با من نشده بود. من صبح روز گذشته (پنجشنبه) با پیشنهاد سیاه‌جامگان مواجه شدم و تا ظهر با این باشگاه به توافق رسیدم و قراردادم را امضا کردم.

بادامکی در مورد اینکه آیا سیاه‌جامگان در فصل جدید قوی‌تر از فصل گذشته خواهد بود گفت: برخی از بازیکنان این تیم، دوستان و همبازی‌های سابق من هستند. آنها می‌گویند که این تیم جوانان خوبی دارد که می‌توانند خودشان را نشان دهند. با این بازیکنان و مربی‌ مثل کاظمی می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

هافبک فصل گذشته پدیده در پاسخ به این سوال که آیا از رضا مهاجری و مسئولان پدیده ناراحت نیست گفت: ناراحتی من چیزی را عوض نمی‌کند و دوست ندارم در مورد گذشته حرف بزنم. پدیده تیم خوبی را تشکیل داده و از لحاظ مالی و فوتبالی قوی‌تر شده  و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس