یک عضو ارشد جدا شده از گروهک تروریستی داعش، با بیان اینکه عملیات‌های انتحاری این گروهک دو برابر شده است، از افزایش جدایی‌ مقامات ارشد این گروه خبر داد.

به گزارش مشرق، یکی از مسئولان جدا شده از تروریست‌های داعش در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز، ضمن بیان وضعیت کنونی تروریست‌های داعش از دید خود، از افزایش تعداد عملیات‌های انتحاری به 112 عملیات در یک ماه خبر داد.

وی که خود را «فیاض طایع» معرفی می‌کرد، گفت: اخیرا تعداد افراد داوطلب برای عملیات انتحاری در داعش افزایش یافته است.

این عضو سابق داعش در این باره ادامه داد: طبق نوشته مجله «دابق» تا نوامبر گذشته تعداد عملیات‌های انتحاری 60 الی 50 مورد بوده است؛ اما امروزه بین 80 الی 100 عملیات انتحاری انجام می‌شود و در ماه ژوئن گذشته 112 نفر برای انجام عملیات انتحاری داوطلب شدند.

او درباره جدا شدن  اعضای ارشد داعش از این گروهک نیز گفت: چند تن از فرماندهان داعش وقتی متوجه شدند که این گروه در حال فروپاشی است، از آن جدا شدند و «ابوکرالبغدادی» یک بار به او گفته است که هر اندازه تعداد افراد جدا شده افزایش می‌یابد، بهتر می‌توانیم منافقان و مدعیان را شناسایی کنیم.

«فیاض طایع» در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به مسأله آموزش کودکان اشاره می‌کند و می‌گوید: استراتژی داعش در نسل کودکان سوری و عراقی که در میان داعش باقی مانده‌اند نهفته است. مغز آن‌ها را شست‌و شو می‌دهند.

او تأکید می‌کند: بیشتر این کودکان در آینده‌ای نزدیک بسیار سیاه‌تر از افراد کنونی داعش خواهند بود.

به گفته این عضو ارشد جدا شده از داعش، «ابوبکر البغدادی» واقعا باور کرده است که از طرف خداوند مأمور است تا بر جهان اسلام حکمرانی کند؛ چه از طریق افزایش تعداد انتحاری‌ها و چه از طریق جنگ مستقیم در سوریه.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس