کد خبر 603087
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

سارق حساب های بانکی در همدان دستگیر شد

به گزارش مشرق، اطلاعات انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که حساب بانکی خانمی را خالی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ اکبر امینی در تشریح این خبر گفت: درپی مراجعه خانمی مسن و ارئه شکواییه ای مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغی از حساب بانکی وی، موضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهار شاکی، حقوقی که از سوی کمیته امداد برای وی واریز شده بود، طی یک فقره خرید اینترنتی برداشت شده است.

وی گفت: طی تحقیقات انجام گرفته مشخص شد شاکی به دلیل بی سوادی خود نمی توانسته از دستگاه های خودپرداز استفاده کند و همیشه از دیگران برای انجام این کار کمک می گرفته است.

سرهنگ امینی عنوان کرد: با انجام اقدام فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیس، فردی شناسایی و به پلیس فتا فراخوانده شد و پس از رویارویی با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به صراحت به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد داماد خانواده شاکی است و یک بار که از وی برای دریافت پول از دستگاه خودپرداز کمک گرفته بلافاصله رمز دوم حساب وی را فعال و با به خاطر سپردن مابقی اطلاعات کارت، اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان با بیان این مطلب که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت نداشتن اطلاعات کافی در خصوص استفاده از خودپرداز، از افراد مورد اطمینان کمک بگیرند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس