رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره نحوه درمان عباس کیارستمی در ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات، درباره انتقادات برخی از کارگردانان مطرح سینما درباره نحوه اشتباه درمان «عباس کیارستمی» در ایران، واکنش نشان داد.

وی افزود: اگر برخی از اشخاص و افراد نسبت به روند اشتباه درمان عباس کیارستمی در ایران مستنداتی دارند، این مستندات را به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کنند تا این مسئله پیگیری شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت وجود مستندات لازم درباره روند درمان عباس کیارستمی در ایران کمیسیون فرهنگی دست به کار خواهد شد در غیراینصورت اگر ما بخواهیم در یک فضای ژورنالیستی به تخریب نظام پزشکی کشور بپردازیم، پسندیده نیست.

پژمان فر در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تاکنون شک و شبهه‌ای برای نحوه رسیدگی به  پرونده درمان عباس کیارستمی در ایران وجود داشته است و یا خیر گفت: بنده در جریان این موضوع نیستم و وقتی اطلاعاتی در این زمینه ندارم سعی می‌کنم اظهارنظری در این رابطه نکنم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در جریان روند درمان عباس کیا رستمی در ایران نبوده‌ام در پایان خاطر نشان کرد: بنده در رابطه با روند غلط درمان عباس کیارستمی مطلبی نشنیدم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    کمیسیون فرهنگی وضعیت فرهنگ کشور را د رمان کند نه اینکه پیگیر درمان یک مرحوم باشد ! با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس