کد خبر 602321
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

کریس رونالدو حداقل 6 تا 8 هفته قادر به بازی کردن نخواهد بود.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار دیشب فینال یورو 2016، کریس رونالدو در اوایل بازی مصدوم شد و به بیرون از زمین انتقال داده شد. به گزارش AS کادر پزشکی رئال مادرید در اولین بررسی ها گفتند زانوی چپ رونالدو رگ به رگ شده است. با وجود اینکه برای تایید نهایی وضعیت مصدومیت رونالدو، نیاز به تست های پزشکی بیشتری است اما احتمالا فوق ستاره پرتغالی، 6 تا 8 هفته نمی تواند بازی کند.

رئال مادرید در تاریخ 9 آگوست (کمتر از یک ماه دیگر)، باید در سوپر جام اروپا به مصاف سویا برود و به احتمال زیاد باید این دیدار را بدون رونالدو برگزار کند. با توجه به مصدومیتی که در اواخر فصل اخیر به سراغ رونالدو آمد، زیدان قصد ندارد در این مورد ریسک کند و احتمالا اجازه می دهد رونالدو کاملا استراحت کرده تا در طول فصل سخت آینده به مشکل بر نخورد.

کریس رونالدو 19 روز در تعطیلات خواهد بود و در تاریخ 31 ژوئن به اردوی رئال مادرید در نیویورک خواهد پیوست. همچنین وضعیت مصدومیت کیلور ناواس و دنیلو نیز بررسی شده است و کادر پزشکی مادریدی ها امیدوار است این دو بازیکن بتوانند روز شنبه آینده به تمرینات رئال مادرید اضافه شوند. بنابراین به احتمال فراوان رئال مادرید دنیلو و ناواس را به زودی در اختیار خواهد داشت. مادریدی ها در 27 و 30 جولای و همچنین 3 آگوست سه دیدار دوستانه به ترتیب در مقابل تیم های پاریسن ژرمن، چلسی و بایرن مونیخ برگزار خواهند کرد و روز 9 آگوست در سوپر جام اروپا به مصاف سویا خواهند رفت.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس