کد خبر 602198
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

بازیکن تیم ملی والیبال ایران می‌گوید بازی تدارکاتی با روسیه و برزیل می‌تواند به هماهنگی ملی پوشان برای حضور در المپیک کمک کند.

به گزارش مشرق، علیرضا مباشری ملی پوش والیبال ایران درباره آغاز تمرینات تیم ملی کشورمان برای حضور در بازی‌های المپیک ریو اظهار داشت: بعد از یک هفته استراحت و پایان لیگ جهانی دور هم جمع شدیم. همه تلاش خود را می‌کنند. امیدوارم در المپیک بازی‌های خوبی را ارائه دهیم. من هم تلاش خودم را می‌کنم تا در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم. تا روز آخر دست از تلاش برنمی‌دارم و امیدوارم هر کس شایسته است به المپیک برود.

وی درباره اینکه فکر می‌کنید ایران چه نتیجه ای در المپیک بگیرد عنوان کرد: اگر تیم هماهنگ و سرحال باشد می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. ما در لیگ جهانی مصدوم داشتیم اما کسب بهترین نتیجه در المپیک دور از دسترس نیست. از نظر همدلی در شرایط خوبی قرار داریم و می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ قرار بگیریم.

مباشری درباره شرایط خودش در تمرینات ملی خاطرنشان کرد: من روز اول به خاطر مریضی دخترم غیبت داشتم اما امروز دیدم که همه بازیکنان انگیزه دارند. 20 روز به المپیک باقی مانده و ما برای هر روز برنامه داریم. بازی‌های سختی پیش رو است. ما با تمام توان به میدان می‌رویم اما نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد.

ملی پوش والیبال ایران درباره بازی‌های تدارکاتی ایران با روسیه و برزیل گفت: این بازی‌ها برای هماهنگی تیم خوب است، مصدومان هم رسیدند و این به مسابقه می‌تواند محک جدی برای ما باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس