نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان اینکه سران فتنه می‌گویند فتنه ۸۸ فقط یک اعتراض به نتیجه انتخابات بود، گفت: آنها معاند نظام هستند و برای تبرئه خود این حرفها را می‌زنند.

به گزارش مشرق، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی درباره فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تبری جستن برخی از مسئولین از فتنه و اعلام موضع آشکار در این‌باره اظهار کرد: عده‌ای در تعریف فتنه 88 می‌خواهند این  فتنه را تحت عنوان یک اعتراض مدنی به نتیجه انتخابات تلقی کنند. اشخاصی زیر سقف نظام این جرم را مرتکب شدند و با جسارت تمام می‌گویند که نظام باید از آنها عذرخواهی کند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 یک عملیات گسترده داخلی و خارجی برای ضربه به نظام بود، تصریح کرد: چندین سفارتخانه در ایران با فتنه‌گران اغوا شده و مرعوب همراهی کردند و عدله بسیار زیادی در دسترس داریم که این سفارتخانه‌ها درصدد براندازی نظام بودند.

نماینده مردم لنجان در مجلس با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب درباره اعلام مواضع آشکارمسئولین علیه فتنه استکباری افزود: فرمایشات گهربار رهبری معظم دفاع از کیان و استقلال مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

کوهکن با یادآوری فتنه سال 88 و بیان اینکه باید از آن دوره عبرت گرفت تا در آینده با مواضع انقلابی با فتنه‌گران برخورد کنیم، گفت: دشمن هر لحظه در پی طراحیهای گسترده همچون فتنه 88 بر علیه جمهوری اسلامی است. 

وی با تاکید بر اینکه در فتنه 88 دشمن و جیره‌خواران قلیل آن در داخل به‌دنبال براندازی نظام بودند، بیان کرد: سران فتنه که خودشان را به بی‌اطلاعی می‌زنند و می‌گویند فتنه 88 فقط یک اعتراض به نتیجه انتخابات بود، معاند نظام هستند و برای تبرئه خود این حرفها را می‌زنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس