رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسأله نفوذ در کشور، گفت: «سیامک نمازی» یکی از اطرافیان هاشمی رفسنجانی و از عوامل افزایش تحریم علیه ایران بود و هدف بیژن خواجه‌پور، آفرین چیت‌ساز، عذرا لولاکار، سامان صفرزایی، عیسی سحرخیز و اسفندیاری، براندازی نظام بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد سالک، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز در نشست بررسی جریانات مجلس اول که در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد با تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: بر اساس فرمایش امام راحل ایشان آمده بودند تا دست بیگانگان را از کشور ما دور کنند.

سیامک نمازی از اطرافیان رفسنجانی و از عوامل تشدید تحریم‌ها علیه ایران بود/ هاشمی استارت راهبرد شورش آمریکا را در فرودگاه زد

وی افزود: انقلاب امام راحل در این قرن تحولات بزرگی در دنیا ایجاد کرد که سبب تشکیل یک قطب اسلامی در دنیا و از بین رفتن دو قطب شرق و غرب در جهان شد، امروز مقاومت حزب‌الله در لبنان و حماس در فلسطین یا سایر نقاط جهان نشأت گرفته از دکترین امام راحل بود.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تغییر تفکر مردم دنیا، جدایی ناپذیری دین از سیاست، ظلم‌ستیزی و زمینه‌سازی برای ظهور حکومت حضرت صاحب‌الزمان(عج) از جمله اهداف امام راحل در انقلاب اسلامی بود.

 
حجت‌الاسلام سالک با اشاره به دو محور انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام راحل با انقلاب اسلامی تلاش کردند تا حکومت اسلام ناب محمدی را در ابعاد مختلف آن معرفی کرده و استکبار جهانی که مصداق بارز آن آمریکا است را رسوا کنند.


وی خطاب به دانشجویان بیان داشت: شما دانشجویان برای پیشرفت و حفظ اقتدار کشور باید تاریخ 37 سال گذشته انقلاب را به صورت کامل مطالعه و بررسی کنید، هنگام مجلس اول بنی‌صدر با 11 میلیون رای رییس جمهور شد اما بعد از 11 ماه مجلس عدم کفایت ایشان را تصویب کرد.  


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجلس اول لیبرال‌ها، نهضت آزادی و علما حضور داشتند، افزود: در همین مجلس که ده نفر عالم صاحب رساله از جمله رهبر معظم انقلاب نیز در آن حضور داشتند عدم کفایت سیاسی بنی صدر تصویب شد که بیشترین تلاش برای اثبات این عدم کفایت را رهبر معظم انقلاب بر عهده داشتند.


حجت‌الاسلام سالک در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب آن زمان فرمودند که بنی‌صدر اصل ولایت فقیه را دیکتاتوری آخوندی دانسته و ظاهرا تحت امر امام راحل اما در عمل مخالف فرمایشات امام عمل می‌کنند.


 رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تغییر نام مجلس ملی به مجلس شورای اسلامی در زمان مجلس اول، ابراز کرد: بنی‌صدر به مبانی اسلام اعتقادی نداشت و می‌خواست بر اساس تفکرات غربی خود کشور را اداره کند کما اینکه امروز نیز در دولت یازدهم کسانی هستند که مانند بنی‌صدر علاقه به سازش با غرب دارند تا کشور را مانند غربی‌ها اداره کنند.


وی با اشاره به مساله نفوذ در کشور، عنوان کرد: «سیامک نمازی» یکی از اطرافیان هاشمی رفسنجانی و از عوامل افزایش تحریم علیه ایران بود و هدف بیژن خواجه‌پور، آفرین چیت‌ساز، عذرا لولاکار، سامان صفرزایی، عیسی سحرخیز و اسفندیاری، براندازی نظام بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: منافقان با هدایت و حمایت آمریکا هر زمان یک نقشه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی می‌‌کنند گاهی با جنگ نظامی، گاهی با انزوای بین‌المللی و گاهی با تحریم‌های اقتصادی که استارت تحریم اقتصادی را هاشمی رفسنجانی زد.


حجت‌الاسلام سالک اظهار داشت: برای نابودی انتخابات ایران آمریکا میلیاردها دلار هزینه می‌کند به عنوان مثال در سال 88 عواملی مانند موسوی خوئینی‌ها، سعید حجاریان و چند نفر دیگر دو هزار نفر از فرزندان و نزدیکان خود را در قالب بورسیه به خارج از کشور می‌فرستند که وقتی برگشتند حلقه کیان را تشکیل می‌دهند تا دو هدف از 14 هدف فتنه را به سرانجام برسانند.
 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از دیگر راهبردهای آمریکا در براندازی نظام مجبور کردن مسؤولان نظام به عقب‌نشینی از اصول نظام و  انقلاب اسلامی و جلوگیری از پیشرفت این کشور است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: در بودجه ارسالی دولت به مجلس هیچ نوع توجهی به فرهنگ دینی و اسلامی نشده است در حالی که جریانات روشنفکری به مراکز مدیریت فرهنگی ما نفوذ پیدا کردند طوری که برخی از استادان ما در دانشگاه‌ها علیه نظام اسلامی صحبت می‌کنند.
 

وی افزود: بودجه فرهنگی کشور در سال آینده چهار درصد کل بودجه قرار داده شده است در حالی که فرهنگ به بیشترین بودجه نیاز دارد چرا که آمریکا میلیاردها دلار برای تخریب فرهنگی ما سرمایه گذاری کرده است.


حجت‌الاسلام سالک در پایان خاطرنشان کرد: امروز طرح صحبت‌هایی نظیر شورای رهبری، یا اینکه رهبری هم مانند ریاست جمهوری چهار سال یکبار با انتخابات تعیین شود برای ناکارآمد جلوه دادن جایگاه رهبری و ولایت فقیه است.
منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • قدیم مشرقی ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    هاشمی نیوز دات آی آر
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    خخخخخخ
  • رضا ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    سوختی؟ به توچه اصلاًً مشرق دوست داره
  • بیژن ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    عــــــــــجــــــــــبـــــــــ
  • تصور کن ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    سوختن چیه بابا یه کم ادب یه کم احترام این چه وضعشه آخه مشرق همش داریم به هم می پریم
  • ریاستی ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    غلط کردن .مگر انقلاب مال اینهاست.انقلاب مال بی ادعاهاست.
  • ناشناس ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    کسانی که برای تشدید تحریمها به امریکا و غرب گرا می دادند حالا مدعی ناجی برای ملت ایران شده اند !
  • ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    درود بر هاشمی
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    متاسفانه شورای نگهبان هم این آقاخان رو تایید میکنه !!!!
    • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      تایید نشده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس