کد خبر 602054
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

نیروهای سوری و مقاومت طی دو روز گذشته در مناطق «مزارع الملاح» و «اللیرمون» مواضع خود را تثبیت می‌‌کنند. تروریستها نیز که یارای مقابله با نیروهای مقاومت را ندارند به شلیک خمپاره‌ به سوی افراد غیر نظامی روی آورده‌اند.

به گزارش مشرق، نیروهای سوری و مقاومت طی دو روز گذشته پیشروی جدیدی در اطراف «مزارع الملاح» و همچنین شهرک صنعتی «اللیرمون» و محیط آن نداشته اند و بیشتر تمرکز خود را برای تثبیت مواضع در این مناطق صرف کرده است.

بامداد امروز مجددا تروریستهای مستقر در محیط مزارع الملاح حملاتی را به مواضع نیروهای سوری و جبهه مقاومت در جنوب مزارع الملاح آغاز کردند؛ حملاتی که طبق روال با دروغ گویی و شایعات رسانه‌ای وابسته به تروریستها آغاز گردید و البته این بار نیم ساعت بیشر طول نکشید و مجددا شکست خوردند.


بیشترین تروریستهایی که در چند روز گذشته در عملیات علیه جبهه مقاومت در محیط مزارع الملاح مشارکت داشتند عضو گروههای «نورالدین الزنکی، بازهای کوهستان، فیلق الرحمن » هستند و تروریستهای جبهه النصره کمتر در عملیات شرکت می کنند.

بنظر می‌رسد فرماندهان تروریستهای جبهه النصره به این نتیجه رسیده اند که دیگر نخواهند توانست منطقه را مجددا اشغال کنند و فقط تلفاتشان بیشتر می شود.

تروریستهای حاضر در مرکز شهر که محاصره شده‌اند حملات وسیعی را به مواضع نیروهای سوری در مناطق شهری از جمله «بازار الهال و حلب قدیم» همراه با انفجار یک تونل در مرکز شهر و شلیک ده ها خمپاره و موشک علیه محلات مسکونی شهر آغاز کردند که نیروهای مقاومت بخوبی موفق شدند با به کشتن تعدادی از تروریست ها اوضاع را به خوبی کنترل و عملیات تروریست‌ها را خنثی کنند.

تروریستها در حلب حملات خود را از 4 محور به محلات «باغات القصر، بازار الهال، میدان الحطب و باب القصر» آغاز کردند و قصد نفوذ به مناطق مرکزی شهر را داشتند که تا الان تمامی حملات دفع شده است.

در طی چهار ساعت گذشته از حملات بیش از 110 موشک وخمپاره به سوی مناطق و اهالی پرتاب شده است. حملات خمپاره ای به باغات القصر در محوطه ساختمان شهرداری و منطقه «الجمیلیة» همچنان ادامه دارد.

ساختمان ها و خانه های مناطق « العبارة ،باغ کل آب، السریان قدیمی، المردیان، المشارقة و ...» در اثر حملات خمپاره ای بسیار آسب دیده اند.

تعدادی از ساختمان های موجود در منطقه «باب الفرج» بخصوص در خیابان«المصابن» بکلی ویران شده است وتعداد زیادی از اهالی در زیر ساختمان های تخریب شده مدفون شده اند و احتمال کشته شدن تعدادی از اهالی وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس