کد خبر 601785
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

مسئولان باشگاه نفت تهران برنامه های زیادی را برای تیم های آکادمی این باشگاه در نظر گرفته اند.

به گزارش مشرق، پس از انتخاب ناصر فریاد شیران به عنوان مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران وی برنامه های زیادی را برای تیم های پایه نفت درنظر گرفته است.

بر همین اساس قرار است در روزهای آتی سرمربیان تیم های آکادمی نفت معرفی شوند. از شعبان کمپانی به عنوان محتمل ترین گزینه سرمربی گری تیم امید نفت معرفی می شود. فریاد شیران قصد دارد از افراد تحصیلکرده ای که حداقل دارای مدرک فوق لیسانس و مدرک مربی گری A باشند در کادرفنی تیم های پایه استفاده کند تا این تیم ها از علم روز و جدید ترین بحث های آموزشی و روانشناسی بهره ببرند.

از ورزشگاه های راه آهن اکباتان، خیریه عمل و دانشگاه تهران به عنوان گزینه های محل تمرینات تیم های پایه نام برده می شود.

 به دلیل اصالت سمنانی مالک جدید باشگاه نفت، قرار است به زودی شعبه ای از آکادمی نفت در سمنان تاسیس شود. همچنین نفتی ها قصد دارند با هماهنگی حجت الله هاشم بیگی یکی از اعضای ستاد بزرگداشت شهدای چوار که در زمین فوتبال به وسیله جنگنده های رژیم بعث به مقام رفیع شهادت رسیدند، شعبه ای از این آکادمی را در این شهر تاسیس کنند.

مازندران، گیلان و استان های جنوبی کشور دیگر مناطقی هستند که باشگاه نفت در راستای استعدادیابی و کاهش هزینه های تیمداری در سال های اخیر قصد تاسیس آکادمی را دارد.

به این ترتیب بازیکنان تیم های پایه نفت که هم اکنون در ورزشگاه تهرانسر مشغول تمرین هستند باید به زودی در تمرینات تیم های آکادمی باشگاه که زیر نظر مدیریت جدید برگزار می شود، شرکت کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس