سارا طالبی کتابی درباره شهید محمد پازوکی طرودی، از شهیدان تفحص را در دست نگارش دارد. این کتاب در قالب مجموعه «نیمه پنهان ماه» انتشارات روایت فتح منتشر می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سارا طالبی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس به ایبنا گفت: کتابی درباره شهید محمد پازوکی طرودی در دست نگارش دارم.

وی با بیان این‌که بر اساس مصاحبه‌های اولیه یک‌سوم ابتدایی کتاب را نوشته‌است، افزود: این کتاب را در گفت‌وگو با مشاوران نویسندگی انتشارات روایت‌ فتح می‌نویسم و در صورت تایید هر بخش، بخش دیگر را آغاز می‌کنم.

طالبی ادامه داد: این کتاب در قالب مجموعه «نیمه پنهان ماه» انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد و من با همسر شهید پازوکی دوبار به صورت تلفنی مصاحبه جانبی داشته‌ام.

این نویسنده حوزه دفاع مقدس شهید پازوکی را از شهیدان «تفحص» معرفی کرد و گفت: وی از نظر شخصیتی، فردی بسیار آرام و متین بود. چندین‌بار در زمان جنگ دچار مجروحیت شد اما به شهادت نرسید. با خود چنین عهد بسته بود که اگر شهادت نصیبش نشده است، باید خانواده شهیدان مفقود شده را از چشم‌انتظاری در بیاورد.

وی ادامه داد: او زمان کمی را با خانواده‌اش می‌گذراند و بیشتر وقت‌ها در منامطق عملیاتی جنوب ایران و کشور عراق در پی آثاری از شهیدان مفقود شده بود.

طالبی افزود: می‌کوشم این کتاب را تا پایان نیمه نخست امسال به پایان ببرم تا آخر سال 1395 از سوی انتشارات روایت فتح روانه بازار نشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس