کد خبر 601689
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

چهار تکواندوکار ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ کار خود را از ۳۰ مردادماه در این دوره از بازی‌ها آغاز می‌کنند.

به گزارش مشرق، بعد از مشخص شدن رقبای تکواندوکاران ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو ، برنامه مبارزات تکواندو در این دوره از بازیها نیز اعلام شد. رقابتهای تکواندو به مدت چهار روز برگزار می شود که در هر روز مبارزات یک وزن مردان و یک وزن زنان انجام خواهد شد.

مبارزات تکواندو  27 مردادماه آغاز و 30مرداد به پایان خواهد رسید. تیم ملی کشورمان در این دوره از بازیها چهار نماینده دارد که در هر روز یک تکواندوکار ایرانی به دیدار رقبای خود می رود.

فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم اولین نمانیده ایران است که27  مردادماه به مصاف رقبای خود می رود.  بر اساس قرعه کشی وی دور نخست «عمر حجمی» از کشور مراکش را پیش رو دارد و سپس به دیدار برنده چین و اسپانیا خواهد رفت. در این روز مسابقات وزن ۴۹- کیلوگرم زنان نیز انجام می شود.

کیمیا علیزاده در وزن ۵۷- کیلوگرم دومین نماینده ایران است که  28 مردادماه به میدان می رود. وی دور نخست «آنا زانانویچ» از کرواسی را پیش رو دارد و سپس به برنده مبارزه اسپانیا و تایلند را پیش رو خواهد داشت. تکواندوکاران وزن ۶۸- کیلوگرم مردان نیز در این روز به دیدار هم خواهند رفت.

29 مراداد ماه رقابتهای دو وزن ۸۰- کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد. مهدی خدابخش تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان در این روز دور نخست به مصاف «میگوئل فررا» از هندوراس خواهد رفت. وی دور دوم باید با برنده مبارزه مالی و آذربایجان مبارزه کند.

در آخرین روز رقابتهای تکواندو در این دوره از بازیها 30 مرداد تکواندوکاران دو وزن ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷+ کیلوگرم به میدان می روند. سجاد مردانی آخرین تکواندوکار تیم ملی کشورمان دور نخست«پیتا توفاتوفا» از تونگا را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه انگلستان و گابن پیکار می کند.

تیم ملی تکواندو کشورمان این روزها تمرینات با نشاطی را زیر نظر بیژن مقانلو ، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی در بخش مردان و مهرو کمرانی در بخش زنان برای حضوری موفق در این دوره از رقابتها دنبال می کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس