کد خبر 601010
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

پرافتخارترین تکواندوکار المپیکی کشورمان عصر امروز با حضور در اردوی تیم ملی دقایقی با کادر فنی و ملی پوشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، هادی ساعی که مدتها از تیم ملی تکواندو دور بود به دعوت بیژن مقانلو و مهدی بی باک عصر امروز به خانه تکواندو رفت و در مرکز جهانی با کادر فنی و ملی پوشان دیدار کرد. 

ساعی در مورد حضور خود در اردوی تیم ملی گفت: پیش از این از دور جویای روند کار ملی پوشان بودم و پس از دعوت کادر فنی امروز به خانه تکواندو آمدم و ضمن دیدار با ملی پوشان دقایقی با آنها والیبال بازی کردیم. 

وی ادامه داد: تکواندوکاران المپیکی شرایط خوبی داشتند و از روحیه بالایی برای موفقیت در بازیهای المپیک برخودار هستند و امیدورام تلاش کادر فنی و ملی پوشان در ریو جواب دهد و ملی پوشان بتوانند نتایج خوبی در این میدان مهم کسب کنند. 

پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران در مورد سفر به برزیل هم گفت: من برای حضور در المپیک به ریو دعوت شده ام. تلاش می کنم در زمان برگزاری رقابتهای تکواندوکار کنار اعضای تیم و کادر فنی باشم و بتوانم کمکی برای موفقیت تیم ملی داشته باشم.

ساعی در پایان گفت:  تا زمان اعزام تیم ملی به المپیک در صورت فراهم شدن شرایط بازهم به اردوی تیم ملی آمده و در کنار ملی پوشان خواهم بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس