کد خبر 600674
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

علیرضا نصر آزادانی می‌گوید که باشگاه گیتی‌پسند هنوز هم با تکواندوکاران و کادر فنی قراردادها را تسویه نکرده است.

به گزارش مشرق، ملی‌پوش سابق تیم ملی تکواندو در خصوص عدم پرداخت قرارداد تکواندوکاران تیم گیتی‌پسند اظهار کرد: بعد از پایان لیگ برتر مسئولان باشگاه مبلغ قرارداد تکواندوکاران را پرداخت نکردند. بیش از 4 ماه از این مسئله می‌گذرد اما خبری نیست. بازیکنان ما زحمت کشیده‌اند و جواب زحماتشان این نبود.

وی ادامه داد: در اولین تجربه مربی‌گری ضربه بدی خوردم و مقصر باشگاه گیتی‌پسند است. ورزشکاران حق دارند زیرا چندین ماه برای باشگاه مبارزه کردند اما هیچ خبری از دستمزد نشد. به من مدام زنگ می‌زنند اما من هم کاری از دستم برنمی‌آید.

نصر آزادانی با بیان اینکه تیم لیگ برتری گیتی‌پسند با این مشکل بودجه در فصل آینده در لیگ نمی‌ماند، گفت: با مشکلاتی که امسال پیش آمد فکر نمی‌کنم این باشگاه در فصل آینده تیم‌داری کند و از شرکت در لیگ انصراف دهد. من سال آینده اگر از تیمی مطمئن نباشم قرارداد نمی‌بندم.

وی اضافه کرد: تیم‌های تهرانی به من پیشنهاد مربی‌گری داده‌اند اما برایم سخت است در تهران مربی‌گری می‌کنم اما دیگر ریسک نمی‌کنم و به اعتبارم لطمه نمی‌زنم. در ابتدا صحبت‌های باشگاه گیتی‌پسند طور دیگری بود اما حالا حتی بعد از چند ماه از پایان لیگ قرارداد ما را تسویه نمی‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان با بیان اینکه باشگاه‌هاییکه پول ندارند نباید در لیگ‌های مختلف تیم بدهند خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم اگر پول ندارند پس چرا تیمداری می‌کنند. ورزشکار با یک امیدی برای تیم مبارزه می‌کند. ما در تیممان ملی‌پوش هم داشتیم اما از اعتبار آن‌ها تنها سوء استفاده شد. خاطره تلخی از مربی‌گری دارم و اگر تیم خوبی نباشد فصل بعد مربی‌گری نمی‌کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس