کد خبر 601363
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

آیت الله سید ابراهیم خسروشاهی، از شاگردان علامه طباطبایی و امام خمینی(رحمه الله علیه) در بیمارستان رضوی مشهد مقدس بستری شد.

به گزارش مشرق به نقل از آستان نیوز، این عالم بزرگوار که به منظور زیارت بارگاه مطهر حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(علیه السلام) به مشهد سفر کرده بود، صبح امروز به هنگام ادای فریضه نماز، دچار سانحه شد.

شجاعی، معاون درمان بیمارستان رضوی در زمینه آخرین وضعیت آیت الله خسروشاهی گفت: پس از دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر بستری ایشان در بیمارستان رضوی، تیم پزشکی مجرب این بیمارستان اقدامات لازم را برای درمان انجام دادند.

آیت ‌الله خسروشاهی دچار سانحه شد +عکس
وی افزود: خوشبختانه آسیب جدی به ایشان وارد نشده و تنها از ناحیه لگن شکستگی داشتند که امروز تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.

شجاعی در پاسخ به این سوال که روند درمان ایشان تا چه زمان به طول خواهد انجامید، اظهار داشت: در خصوص بهبودی کامل ایشان باید متخصص ارتوپدی اظهار نظر کنند اما فکر می‌کنم بعد از عمل امروز، سه تا چهار روز بایستی در بیمارستان تحت کنترل باشند. 

آیت‌ الله سید ابراهیم خسروشاهی در سال 1303 در کرمانشاه به دنیا آمد و در محضر شیخ عباس تهرانی درس اخلاق را فرا گرفت. این عالم جلیل القدر شاگردان بسیاری را در مدارس مختلف از جمله در مدرسه مروی با مباحث دینی و اسلامی آشنا نموده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مسی ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    سلام،خواستم بدونم هزینه عمل رو هم خودشون میدن؟
  • ايراني ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    سلام ايشان چهره نوراني ﭘيدا ﮐرده خدايش رحمت ﮐند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس