کد خبر 601306
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

کاپیتان پیشین تیم ‌ملی فوتبال آلمان از بازیکن کنونی ژرمن‌ها درخواست عجیبی داشته است.

به‌ گزارش مشرق، آس نوشت: میشائیل بالاک درباره باستین شواین اشتایگر با روزنامه‌ اکسپرس صحبت کرد. او گفت: اشتایگر آلمان را به قهرمانی در جام جهانی 2014 رساند و کارهای زیادی برای فوتبال انجام داد. فکر می‌کنم با افتخار می‌تواند از تیم ‌ملی برود. لحظه بسیار مناسبی برای خداحافظی از تیم ‌ملی است.

شواین اشتایگر 31 ساله دوره‌ای با مشکلات جسمانی روبرو بود. کاپیتان تیم ‌ملی فوتبال آلمان نتوانست بازی‌های زیادی را برای منچستریونایتد در فصل گذشته به میدان برود و در یورو 2016 نیز با بهترین سطح خود فاصله زیادی داشت. در جریان این بازی‌ها، شواینی در دیدار یک چهارم نهایی برابر ایتالیا یک پنالتی‌ حساس را از دست داد و در نیمه نهایی یک پنالتی‌ را به فرانسه داد.

بالاک در ادامه  اظهار کرد: به او توصیه می‌کنم خوب فکر کند. می ترسم که در شرایط بدی قرار بگیرد و وجهه‌اش در تیم ‌ملی خراب شود. اشتایگر شایسته این اتفاق نیست و باید زودتر از تیم ملی کناره‌گیری کند.

بالاک 98 بازی برای تیم ملی فوتبال آلمان انجام داد در سال 2002 نایب قهرمان جهان شد. او همچنین در سال 2006 به عنوان سومی جام جهانی رسید و در سال 2008 نایب قهرمان اروپا شد. بالاک جام جهانی 2010 را به علت آسیب‌دیدگی‌ از دست داد و پس از آن نیز یواخیم لوو، سرمربی کنونی ژرمن‌ها دیگر او را به تیم ملی دعوت نکرد. در نهایت در سال 2012 هنگامی که در بایر لورکوزن بازی می‌کرد، از فوتبال خداحافظی کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس