نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه اتهام فتنه‌گران هرگزاز ذهن تاریخی ملت فراموش نخواهد شد، گفت: برخی جریانات درصددند با اقداماتی فتنه ۸۸ را به فراموشی بسپارند.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درباره فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبری جستن مسئولین از فتنه و اعلام مواضع آشکار درباره این موضوع اظهار کرد: فتنه خط قرمز نظام است و همه کسانی که در فتنه سال 88 نقش داشتند، چه به‌عنوان سران فتنه و چه بازیگر فتنه متهم هستند.

وی با بیان اینکه مردم وجه منفی این افراد را به خوبی شناختند و با حماسه بزرگ 9 دی فتنه دشمنان را سرکوب کردند، گفت: سران فتنه با سکوت خود نشان دادند که کماکان دنباله‌رو خط دشمن بوده و خط فکری معاندان نظام را بر خواست مردم ترجیع می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: خیانت سران فتنه هرگز از ذهن تاریخی ملت فراموش نخواهد شد. برخی جریانات داخلی وابسته به فتنه‌گران تلاش می‌کنند تا آنها را از این اتهام  سنگین و نابخشودنی مبرا کرده و با اقداماتی فتنه 88  را به فراموشی بسپارند.

حسینی خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب با تدبیر درست و به‌موقع تذاکراتی را درباره فتنه 88 به  مسؤلین نظام  می‌دهند تا هیچ‌وقت یادمان نرود که این فتنه خطر بزرگی برای نظام بود که با  لطف خدا و بصیرت مردم  این خطر تبدیل به فرصت برای شناخت بهتر بعضی از اشخاص شد. سران فتنه بدانند دیگر بین مردم هیچ جایگاهی ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس