کد خبر 600773
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

اجتماع بزرگ آحاد مردم در دفاع از فرهنگ غنی عفاف و حجاب با شعار «من خانواده ام را دوست دارم» ساعت9:30 روز دوشنبه 21 تیر در میدان فلسطین برگزار می شود.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ در نشست خبری با بیان این مطلب هدف از برگزاری این تجمع را در روز ملی عفاف و حجاب، گسترش این فرهنگ و مطالبه از مسئولان به منظور حفظ فرهنگ عفاف و حجاب بیان کرد.

علیرضا آشوری افزود: رعایت عفاف وحجاب در ابعاد شخصیتی در جامعه اثرگذار است همچنین در استحکام بیان خانواده نقش بی بدیل دارد.

وی گفت: در طول سال برنامه های متنوعی از جمله برگزاری همایش های مختلف با موضوع عفاف و حجاب، نمایشگاه ها و کارگاهای آموزشی با رویکرد خانواده سالم و مراسم های قدردانی از دست اندرکاران ترویج عفاف وحجاب برگزار می شود.

آشوری افزود: امسال این تجمع با حضور آحاد مردم و با شعار «من خانواده ام را دوست دارم» برگزار می شود.

وی با اشاره به وضع فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه گفت: برخی از دستگاه ها فعالیت های مناسبی داشتند اما دستگاه هایی نیز نقش خود را در ترویج این فرهنگ ایفا نکرده اند.

آشوری افزود: وزارت کشور دستور عمل دهگانه عفاف و حجاب را به دستگاه ها ابلاغ کرده و شورای عالی انقلاب فرهنگی 301 مورد وظیفه برای دستگاه های مختلف تعیین کرده است که اگر به درستی اجرا شود مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت برای رسیدن به این منظور هماهنگی میان مسئولان نیاز است.

19 تا 25 تیر هفته عفاف و حجاب و 21 تیر روز ملی عفاف وحجاب نامگذاری شده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    اجتماع بزرگ 2 هزار نفری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس