«عبدالملک الحوثی» طی پیامی به مناسبت عیدفطر با اشاره به انفجار انتحاری مدینه منوره، از کشورهای حامی گروه های جنایتکار خواست در سیاست های خود در منطقه تجدیدنظر کنند.

به گزارش مشرق به نقل از سبا، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن طی پیامی عید فطر را به مردم یمن و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی و همچنین تمام مسلمانان تبریک گفت.

وی همچنین مردم یمن را به هوشیاری و مسئولیت پذیری و نیز صبر و شکیبایی در مقابله با نیروهای متجاوز و دفاع از آزادی، استقلال و کرامت خود فراخواند.

عبدالملک الحوثی در بخشی دیگر از پیام خود ضمن اشاره به انفجار انتحاری در نزدیکی حرم نبوی در مدینه منوره، برخی کشورهای منطقه ای که در تشکیل و حمایت از گروه های تروریست و جنایتکار دست دارند را به بازنگری در سیاست های خود فراخواند.

وی در عین حال این اقدام تروریستی را دلیل آشکاری بر ماهیت خطر تکفیری ها دانست که به هیچ مقدسات و حریمی احترام نگذاشته و هرچیزی را بدون استثناء مورد تعرض و هدف قرار می دهند.

الحوثی افزود: ما این جنایات را محکوم می کنیم و در عین حال صادقانه به برخی طرف های منطقه ای که در تشکیل و حمایت از گروه های جنایتکار برای ضربه زدن به ملت ها و فتنه انگیزی به منظور خدمت به اسرائیل و آمریکا نقش دارند، نصیحت می کنیم که در سیاست های اشتباه خود تجدیدنظر کنند.

وی در اشاره مشخص به عربستان سعودی و در عین حال بدون ذکر نام، تصریح کرد که این طرف ها حتی خودشان هم از تبعات و نتایج فاجعه بار این گروه ها در امان نخواهند بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس