دومین آگهی مزایده بخشی از اموال بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده نفتی که به اعدام محکوم شده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ تیر ۹۵ در روزنامه دنیای اقتصاد منتشر شد.

اموال بابک زنجانی دوباره به مزایده گذاشته شد+ عکسبه گزارش مشرق، در این آگهی 12 ملک و آپارتمان از سوی شرکت بازرگانی توسعه پایدار آسمان کیش به مزایده عمومی گذاشته شده است؛ در بین املاک و آپارتمان‌های این اگهی، ملک ایران زمین با هفت هزار و 517 میلیارد ریال معادل 751 میلیارد تومان بیشترین قیمت پایه را به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که بابک زنجانی معتقد است ملک ایران زمین ارزشی به قیمت یک هزار و 700 میلیارد تومان دارد.

ملک خدامی با قیمت پایه 110 میلیارد تومان، ساختمان خیابان دولت با قیمت پایه 19 میلیارد تومان، ساختمان چهل کتاب با قیمت پایه 87 میلیارد، ساختمان جماران 52 میلیارد، آپارتمان برج تهران سه میلیارد، 22 باب مغازه‌های پاساژ سجاد دو میلیارد، آپارتمان خیابان فرشته سه میلیارد، آپارتمان ولنجک پنج میلیارد، ویلای کلاردشت 315 میلیون تومان، ملک هشتگرد 210 میلیون تومان و ملک ایرتویا(قشم) با قیمت پایه 17 میلیارد از جمله املاک و آپارتمان‌های این مزایده هستند.
 
اموال بابک زنجانی دوباره به مزایده گذاشته شد+ عکس

بر اساس این آگهی، متقاضیان می‌‌توانند برای خرید و دریافت اسناد و شرایط مزایده، از تاریخ انتشار آگهی تا ساعت 16 روز سه‌شنبه 29 تیر 95 اقدام کنند. همچنین متقاضیان برای شرکت در مزایده باید نسبت به تحویل پاکت و فرم پیشنهاد قیمت همراه با پنج درصد مبلغ پایه مزایده برای تضمین شرکت در مزایده به صورت چک تضمین شده بانکی یا واریز نقدی تا ساعت 13 مورخ 11 مرداد 95 اقدام کنند.

بر اساس این آگهی، از ساعت 14 الی 16 روز 11 مرداد ماه، بازگشایی پاکت‌ها انجام می‌شود.

بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مفسد فی‌الارض شناخته شده و به اعدام محکوم شدند که این حکم با اعتراض متهمان برای تجدیدنظر خواهی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    خب اموال مه آفرید امیر خسروی هم میزاشتین به مزایده
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    اسمش جالبه!مزایده ی "عمومی"!!!
  • حسین ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    همش یه جا چن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس