در کتاب خاطرات ناطق نوری آمده است: متاسفانه جناح دوم خرداد برخلاف شعار جامعه مدنی و شایسته سالاری و این حرف‌ها، تمام نیروهای مقابل خود را كه در انتخابات با آنها نبودند قلع و قمع كرد. به بعضی از آنها رسما می‌گفتند "تو در دوم خرداد نبودی یا رای ندادی بنابراین پیام دوم خرداد را نگرفتی پس برو!"

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی‌اكبر ناطق‌نوری در كتاب خاطراتش كه توسط مركز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است درمورد وضعیت كشور در دولت اصلاحات، می‌گوید: جو كشور بعد از دوم خرداد مسموم بود.
 
متاسفانه جناح دوم خرداد برخلاف شعار جامعه مدنی و شایسته سالاری و این حرف‌ها، تمام نیروهای مقابل خود را كه در انتخابات با آنها نبودند قلع و قمع كرد. به بعضی از آنها رسما می‌گفتند "تو در دوم خرداد نبودی یا رای ندادی بنابراین پیام دوم خرداد را نگرفتی پس برو!"
 
چند ماه پس از انتخابات جمعی از فرهنگیان "الیگودرز" نزد من آمدند؛ پیرمردی هم با آنها بود كه پدر شهید بود؛ وی گفت: «آقای نوری همه ما را از آموزش و پرورش الیگودرز بیرون كردند.» گفتم واقعا شرمنده شما هستم كه باعث شدم گرفتار بشوید.
 
تا این را گفتم آن پیرمرد با عصبانیت گفت: آقای ناطق ما اینجا نیامدیم كه بگوییم اشتباه كردیم و پشیمانیم كه شما عذرخواهی می‌كنی. ما به تكلیف خود عمل كردیم و افتخار می‌كنیم و پای آن ایستاده‌ایم. من واقعا از برخورد این‌ها منقلب شدم، یك رئیس یا ناظم دبیرستان را برمی‌دارند و می‌گویند در فلان جا تدریس كن. این سخت است و زندگی فرد را از هم می‌پاشد و رده او را تنزل می‌دهد.
 
 
منبع:مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    متاسفانه اصلاحات به دیکتاتوری دچار شده!!!!
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    0 0
    سانسورچی
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    0 0
    اگر واقعا این حرفها را ناطق گفته باید از او سوال کرد که این حرفها را چرا آنموقع نگفتی الان بعد از ۱۹ سال میگی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس