«ایستاده در غبار» تصویر منسجم و یکپارچه‌ای از حاج احمد برایم ارائه کرد که بیشتر از خرده روایت‌های مستند و غیر مستند پیش از این، ذهنم را درگیر کرد و در سلولهای مغزی ام جا گرفت.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - تا امروز سه بار «ایستاه در غبار» را دیده‌ام. فیلمی که این روزها درباره حاج احمد متوسلیان (از فرماندهان برجسته جنگ و پرچمدار لشکر 27 محمد رسول الله(ص)) به کارگردانی محمدحسین مهدویان، روی پرده سینماهاست. اما باز هم شوقی وصف‌ناپذیر تحریکم می‌کند که بارها و بارها آن را ببینم.

پیش از این تصاویر زیادی از حاج احمد دیده و مطالب زیادی در باره‌اش خوانده بودم اما انگار دیدن این فیلم، نقطه عطفی در دانسته‌های من از این مرد بی‌نظیر شد.

چیزی که برایم عجیب است، اینکه حالا وقتی نام حاج احمد متوسلیان می‌آید، نه تصاویر واقعی او که چهره «هادی حجازی‌فر» که در نقش او بازی کرده به ذهنم خطور می‌کند. هر چه دنبال دلیل این موضوع گشتم، چیزی نیافتم جز اینکه: «ایستاده در غبار» تصویر منسجم و یکپارچه‌ای از حاج احمد برایم ارائه کرد که بیشتر از خرده روایت‌های مستند و غیر مستند پیش از این، ذهنم را درگیر کرد و در سلولهای مغزی ام جا گرفت.

«ایستاده در غبار» یک فیلم متفاوت است که شاید حالا حالا‌ها نمونه‌اش را در سینمای نیمه جان ایران نبینید. دیدن آن روی پرده عریض سینما را از دست ندهید...
* میثم رشیدی مهرآبادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس