کد خبر 598529
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

هافبک اسپانیایی چند فصل اخیر توپچی‌های لندن با پایان دادن به دوران بازیگری خود اعلام کرد در کادرفنی منچسترسیتی زیرنظر گواردیولا به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، میکل آرتتا با انتشار نامه‌ای سرگشاده اعلام کرد که  جدایی‌اش از آرسنال پایان دوران حرفه‌ای‌ او به عنوان بازیکن است. او همچنین تأیید کرد که قصد دارد وارد دنیای مربیگری شود و در اولین گام در کادرفنی منچسترسیتی و زیرنظر پپ گواردیولا کار خواهد کرد.

او در این نامه از پنج سال حضورش در آرسنال به عنوان سال‌های فوق‌العاده‌ای یاد کرده و از آرسن ونگر، هیئت مدیره باشگاه آرسنال، هم‌تیمی‌هایش و هواداران که در این مدت از او حمایت کرده‌اند، تشکر کرده است.

آرتتا همچنین از تصمیش برای بازی برای آرسنال به عنوان یکی از بهترین تصمیمات دوران بازیگری‌اش یاد کرد و عنوان کرد که حضورش در فوتبال انگلیس و آرسنال به شکل گرفتن بهتر شخصیت او کمک کرد.

هافبک 34 ساله توپچی‌های لندن در بخش دیگری از این نامه عنوان کرد: فرصت پیوستن به کادرفنی منچسترسیتی و کار زیرنظر پپ گواردیولا فرصتی استثنایی است که به من دست داده و از این بابت هیجان‌زده هستم. مربیگری چیزی بوده که همیشه به دنبالش بوده‌ام و از کمک به بازیکنان دیگر برای پیشرفت لذت برده‌ام.

آرتتا که در سال 2011 از اورتون به توپچی‌های لندن ملحق شد در پنج فصلی که در این تیم عضویت داشت 149 بازی برای این تیم انجام داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس