کد خبر 597439
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

هافبک پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است با حضور دو تن از بهترین مربیان جهان در دو تیم منچستر و البته پیوستن زلاتان به شیاطین سرخ، شهر منچستر بیش از گذشته در کانون توجهات خواهد بود.

به گزارش مشرق، پاتریک ویرا که خود سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی را دارد، در مورد قطعی شدن پیوستن زلاتان ابراهیموویچ به منچستریونایتد گفت: ایبرا دوست خوب من است و زمانی که در یوونتوس و اینتر بودیم با یگدیگر وقت می‌گذراندیم. ما هنوز هم با هم در اتباط هستیم و هر از چند گاهی با هم صحبت می‌کنیم و احترام خاصی برای هم قائل هستیم.

وی افزود: چیزی که واقعاً از زلاتان دوست دارم، شخصیتش است. او یک برنده است، انسانی که تیم را به جلو پیش ‌می‌برد و این به خاطر شخصیت اوست. به نظرم ابراهیموویچ خرید خوبی برای منچستریونایتد بود. همین امروز صبح با ایبرا صحبت کردم و او گفت که به منچستریونایتد می‌رود و اعتقاد داشت که تصمیم درستی گرفته است. من هم برای زلاتان آروزی موفقیت دارم و بازی‌های او را دنبال خواهم کرد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه همچنین با اشاره به حضور مورینیو و گواردیولا روی نیمکت مربیگری دو تیم شهر منچستر اظهار داشت: به دو مربی تیم‌های منچستر نگاه کنید، ابراهیموویچ و وین رونی در این طرف و سرخیو آگرو و داوید سیلوا در طرف دیگر. من فکر می‌کنم منچستر پایتخت فوتبال شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس