کد خبر 597376
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

ساعاتی پیش، ستاره سوئدی پس از کش و قوس های فراوان، مقصد بعدی اش را اعلام کرد و همانطور که انتظار می رفت، اولدترافورد خانه جدید او خواهد بود

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ بالاخره به گمانه زنی های بی انتها درباره باشگاه فصل آینده اش پایان داد و در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که فصل بعد در باشگاه منچستریونایتد بازی خواهد کرد، اما حتی همین اعلام رسمی باشگاه نیز به سبک "زلاتانی" انجام شد.

 بر خلاف قاعده همیشگی نقل و انتقالات فوتبال که ابتدا خود باشگاه در حساب هایش در شبکه های اجتماعی از خرید جدیدش رونمایی می کند و خبر به خدمت گیری بازیکن را مخابره می کند، این ابراهیموویچ بود که به طور ناگهانی، پیوستنش به شیاطین سرخ را تایید کرد. پس از گذشت حدود 5 ساعت از اعلامیه زلاتان، هنوز هم هیچ یک از حساب های باشگاه منچستریونایتد در شبکه های اجتماعی در مورد رسمی شدن این انتقال خبری را منتشر نکرده اند و به نظر می رسد که از اعلامیه ناگهانی خرید جدیدشان غافلگیر شده اند.

ابراهیموویچ همواره به دلیل تن ندادن به آداب و رسوم تثبیت شده و اظهار نظرهای جالب، غیر عادی و جنجالی اش، سوژه بزرگی برای رسانه ها و اهالی فوتبال بوده است. در این مطلب، 33 جمله از بهترین جملات زلاتان را مرور می کنیم.
 

1-درباره متفاوت بودن: اگر متفاوت هستید، یا احتمال موفق شدنتان در کمترین حد ممکن است، همچنان می توانید موفق شوید. من نمونه زنده ای از این جمله هستم.

2-درباره وین رونی:بسیار دوست دارم که در کنار وین رونی بازی کنم. او به اندازه دو یا سه بازیکن می دود و فضاسازی زیادی را ایجاد می کند. ما می توانیم ترکیب فوق العاده ای باشیم.

3-درباره اینکه راجع به خود چه نظری دارد: آنقدر بی نقص هستم که جز خندیدن کاری از دستم بر نمی آید.

 33 جمله جالب زلاتان ابراهیموویچ

4-درباره تست دادن در آرسنال:آرسن ونگر پیراهن قرمز و سفید معروف آرسنال را به من داد – پیراهن شماره 9 را که "ابراهیموویچ" در پشت آن چاپ شده بود – و من به قدری خوشحال شده بودم که با آن پیراهن عکس گرفتم. اما او هرگز پیشنهادی جدی را برای جذب من ارائه نداد، نظر او بیشتر این گونه بود: "می خواهم ببینم تو چقدر خوب هستی، چه نوع بازیکنی هستی. به طور آزمایشی در تمرینات حاضر شو". نمی توانستم آن را باور کنم. با خودم گفتم: "امکان ندارد، زلاتان آزمایشی بازی نمی کند".

5-درباره چند پُسته بودنش: من می توانم در یازده پست بازی کنم، چون یک بازیکن خوب می تواند در هر کجای زمین بازی کند.

6-درباره دورانی که مصدوم است: یک زلاتانِ مصدوم، برای هر تیمی که زلاتان را در اختیار دارد یک خطر بزرگ محسوب می شود.

7-درباره اینکه چه هدیه ای برای تولد همسرش تهیه می کند: هیچ چیز، او زلاتان را دارد.

8-درباره یارگیری شدن در زمین توسط استفن هنچوز: ابتدا، به سمت چپ رفتم و او به سمت چپ رفت. سپس به سمت راست رفتم و او نیز همین کار را کرد. بعد، دوباره به سمت چپ رفتم و او رفت تا یک هات داگ بخرد! (نتوانست به یارگیری ادامه دهد)

33 جمله جالب زلاتان ابراهیموویچ

9-درباره ژوزه مورینیو: ژوزه مورینیو یک ستاره بزرگ است. اولین باری که مورینیو همسرم را دید، به او گفت: "هلنا، یک ماموریت داری. به زلاتان غذا بده، بگذار بخوابد، او را خوشحال نگه دار". این مرد هر آنچه که بخواهد را به زبان می آورد. او را دوست دارم.

10-درباره پپ گواردیولا: وقتی مرا می خرید، یک "فِراری" را خریده اید. وقتی با یک فراری رانندگی  می کنید، بهترین سوخت را در باک آن می ریزید، موتورش را روشن می کنید و پایتان را روی پدال گاز می گذارید. گواردیولا این فراری را با سوخت دیزل پر کرد و با آن در مناطق روستایی رانندگی کرد. او به جای "فراری" باید یک "فیات" می خرید.

11-درباره جوایز انفرادی: در ذهنم، قوی ترین (بهترین) در بین همه هستم. یقیناً به عنوان بهترین بازیکن جهان نیاز ندارم تا "شماره یک" بودن خودم را اثبات کنم.

12-درباره گل والی فوق العاده اش در مقابل انگلستان:نبوغ این چنینی را نمی توانید آموزش بدهید.

13-درباره اولین روزهای زندگی در پاریس: در پاریس، ما اکنون در هتل به سر می بریم وبه دنبال یک آپارتمان هستیم. اگر نتوانیم چیزی را پیدا کنیم، احتمالاً همین هتلی که در آن اقامت داریم را می خرم.

33 جمله جالب زلاتان ابراهیموویچ

14-درباره پپ گواردیولا (2): در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای 2010، مقابل اینتر در نیوکمپ شکست خوردیم و حذف شدیم. در آنجا بود که کنترلم را در رختکن از دست دادم! بر سر پپ فریاد کشیدم و گفتم: "تو ... نداری! می توانی به جهنم بروی". انتظار داشتم که گواردیولا در جواب، چند کلمه ای را به من بگوید، اما او یک ترسوی بزدل است. او جعبه فلزی اش را برداشت، همچون یک سرمربی موقت، و رختکن را ترک کرد و هرگز هم درباره اتفاق آن شب کلمه ای به زبان نیاورد.

15-درباره کیفیت: بعضی چیزها مقدّر شده اند و بعضی چیزها با سخت کار کردن به دست آمده اند، اما کیفیت را نمی توانید از کسی یاد بگیرید. شما با کیفیت به دنیا می آیید.

16-درباره ارضا شدن از موفقیت ها: فکر می کنم که سخت ارضا می شوم، چون وقتی در رقابتی قهرمان می شوم، از همان لحظه به قدم بعدی فکر می کنم و این شاید برای من یک مشکل محسوب می شود. من از لحظه ای که در آن هستم لذت نمی برم، زیرا در همان لحظه هم خودم را در ماموریت برای کسب قهرمانی بعدی می بینم.

17-درباره مغرور بودنش: همیشه در رسانه ها می خوانم که مردم مرا مغرور می خوانند. آن ها می گویند که خودشیفته هستم، که شخصیت بدی هستم. این ویژگی از کودکی با من بوده است، اما وقتی مردم مرا از نزدیک می بینند و با من آشنا می شوند، به من می گویند: "تصویری که از تو وجود دارد با خود واقعی تو همخوانی ندارد".

18- درباره رفتن به باشگاهی جدید: هر بازیکنی وقتی باشگاهش را تغییر می دهد به کمی زمان برای وفق دادن خود با هم تیمی های جدید و ذهنیت سرمربی اش نیاز دارد.

19-درباره تقدیر: هر چیزی که در زندگی رخ می دهد، مقدّر به رخ دادن بوده است. این تقدیر شماست. برای من مقدّر شده بود که زندگی اکنونم را داشته باشم و نمی توانم از این بابت گلایه ای را داشته باشم.

33 جمله جالب زلاتان ابراهیموویچ

20-درباره محدودیت ها در بارسلونا: در بارسلونا، بازیکنان از رانندگی به زمین تمرین با اتومبیل شخصی منع شده بودند.

21-درباره قضاوت کردن دیگران: وقتی شخصی را نمی شناسید، هرگز او را قضاوت نکنید.

22-درباره مورد انتقاد واقع شدن: وقتی مردم از من انتقاد می کنند، به جای اینکه سرم را از ناراحتی پایین بیندازم، انرژی بیشتری برای بهتر کار کردن پیدا می کنم.

23-درباره سختی های کودکی اش: آرزو می کنم هر کسی در این دنیا به سمت یخچال خانه اش می رود، هر آنچه که می خواهد را در داخل آن ببیند، زیرا سخت است که در یخچال را باز کنید و چیزی را در داخل آن نیابید.

24-درباره شرایطش در بارسلونا و کار کردن با پپ گواردیولا: برخی سرمربیان ترجیح می دهند که بازیکنانشان هر آنچه را که آن ها می خواهند انجام دهند. مثل این است که در یک مدرسه با تعداد زیادی پسر بچه های 10 ساله باشید. معلم می گوید "بپرید" و همه می پرند، اما آن پسر با استعداد می گوید: "چرا باید بپرم؟ چرا؟". این می تواند برای بسیاری از سرمربیان سخت باشد و من این نکته را درک می کنم.

33 جمله جالب زلاتان ابراهیموویچ

25-درباره دیوید بکهام: خوب است بدانید که حتی دیوید بکهام هم در تمام زمینه ها سلیقه خوبی ندارد. یک روز موبایل او را در رختکن از کیفش برداشتیم و دیدیم که در پلی لیست موبایلش، تِرَک های زیادی از جاستین بیبر، سلنا گومز و برادران "جوناس" وجود دارد. ما انتظار داشتیم که با تِرَک های بندهای راک انگلیسی یا موسیقی هیپ هاپ مواجه شویم.

26-درباره دخالت نکردن در کار دیگران -خبرنگار: زلاتان، زخم هایی روی صورت تو وجود دارد. این زخم ها از کجا آمده اند؟ - خب، من نمی دانم. باید از همسرت بپرسی! 

27-درباره عدم حضورش در جام جهانی 2014: از یک چیز می توان اطمینان داشت. یک جام جهانی بدون حضور من، ارزش تماشا شدن را ندارد.

28-درباره انتقادات جان کارو از حرکات بی ثمر او: کاری که جان کارو با توپ فوتبال انجام می دهد را من با یک پرتقال انجام می دهم.

29-درباره تفاوت های مورینیو و گواردیولا: مورینیو متضاد گواردیولاست. اگر مورینیو تصمیم بگیرد فضای اتاق را روشن کند، گواردیولا تصمیم به کشیدن پرده های اتاق می گیرد و من حدس می زنم که گواردیولا خودش را با مورینیو مقایسه می کند.

30-درباره نحوه بازی اش، اینکه به سبک سوئدی است یا به سبک یوگوسلاوی سابق: هیچ کدام. به سبک زلاتانی است.

33 جمله جالب زلاتان ابراهیموویچ

31-درباره پلی آف جام جهانی 2014 در مقابل پرتغال:

- خبرنگار: چه کسی برنده پلی آف خواهد بود؟

- زلاتان: فقط خدا می داند.

- خبرنگار: کمی سخت است که این سوال را از خدا بپرسید.

- زلاتان: چرا؟ شما همین الان دارید به او نگاه می کنید.

32-درباره شایعات مبنی بر مصدوم کردن رافائل فن در فارت در تمرینات آیاکس، با این قصد که از حضور او در مقابل تیم ملی سوئد جلوگیری کند: من او را از قصد مصدوم نکردم و خودتان هم این را می دانید. اگر بار دیگر مرا به این کار متهم کنید، هر دو پای شما را خواهم شکست و این بار دیگر از قصد این کار را انجام خواهد داد.

33-درباره احتمال هم بازی شدن با وین رونی در پاریسن ژرمن: اگر رونی هنوز هم بخواهد از منچستریونایتد جدا شود، به او سفارش خواهم کرد که به پاریسن ژرمن بپیوندد و با من بازی کند. اما او باید با این حقیقت کنار بیاید که که گل های زلاتان حتی از او هم بهتر هستند.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    1 1
    33 ؟! شیطان پرسته؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس