کد خبر 598353
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خوشحالم کارهای زیر بنایی را که در یک سال گذشته در تیم‌های پایه انجام داده‌ایم، آرام آرام ثمره‌اش را در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌بینیم.

به گزارش مشرق، علی مرادی درباره قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در مسابقات جهانی گفت:‌ این قهرمانی اتفاقی ارزشمند و بزرگ بود که نشان می‌دهد فدراسیون در یک سال گذشته کارهای زیر بنایی اساسی را که در تیم‌های پایه انجام داده، آرام آرام ثمره‌اش را در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌بینیم.

وی ادامه داد: این قهرمانی متعلق به تمام خانواده وزنه‌برداری است؛ مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تفلیس به اتمام رسید و از حالا باید به فکر مسابقات آینده و موفقیت‌های بیشتر باشیم. خوشبختانه با حمایتی که فدراسیون از تیم جوانان انجام داد حتی با حضور قدرت‌های بزرگ دنیا به خصوص تیم گرجستان که میزبانی مسابقات را برعهده داشت، موفق شدیم با اقتدار عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: مسابقات جهانی همیشه و در تمام رده‌های سنی از نظر امتیازی مهم است و با بازی‌های المپیک که مدال ملاک است متفاوت است. طی یک سال گذشته یکی از اهداف ما سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه و پشتوانه‌سازی بود که خوشبختانه جواب داد. از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم.

علی مرادی در خصوص اینکه آیا این قهرمانی می‌تواند انگیزه وزنه‌برداران بزرگسال کشورمان را در آستانه بازی‌های المپیک برای درخشش در این رویداد معتبر ارتقاء دهد خاطر نشان کرد: بدون شک کسب این عنوان ارزشمند روحیه مضاعفی برای تیم بزرگسالان است و می‌تواند به نوعی مقدمه‌ای برای موفقیت در المپیک ریو باشد.

درباره از دست دادن مدال در رقابت‌های حساس و استرس ناشی از مسابقات گفت: بیشتر این نفرات برای نخستین بار چنین میدانی را تجربه می‌کردند، اما نیازمند حمایت بیشتر هستند. به هر حال همین جوانان باید از سال‌های آینده در تیم بزرگسالان وزنه بزنند و باید بیشتر کار کنیم تا نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس