سرمربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری با انتقاد از عملکرد و برخی تصمیمات اخیر رئیس فدراسیون گفت: علی مرادی دست به برکناری فردی زد که برای روی کار آمدنش زحمات زیادی کشیده بود.

به گزارش مشرق، کوروش باقری با بیان اینکه برکناری حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در این برهه به هیچوجه منطقی نبود اظهار داشت: با توجه به قابلیت‌ها و زحماتی که مقامی برای فدراسیون و به ویژه رای آوردن علی مرادی در مجمع انتخابات کشید صلاح نبود اینگونه و در این مقطع برکنار می شد. مرادی نباید فراموش می کرد که مقامی به عنوان یکی از حامیان اصلی او تلاش زیادی کرد تا برای رئیس کنونی رای جمع کند و او را به مسند ریاست فدراسیون بنشاند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم تبعات منفی برای فدراسیون خواهد داشت یا خیر، گفت: مطمئنا این مساله هیچ تاثیری بر روند تیم ملی نخواهد داشت اما مطمئنا زمینه ای برای مطرح شدن انتقادات و به تبع آن آغاز روزهای پرحاشیه برای فدراسیون خواهد شد. در نتیجه بهتر بود رئیس فدراسیون کمی دست نگه می داشت و برکناری دبیر خود را به زمان دیگری موکول می کرد تا اینگونه فضای انتقاد د حاشیه سازی مهیا نشود.

قهرمان اسبق جهان در خصوص تمرینات انفرادی و خارج از اردوی کیانوش رستمی نیز اظهار داشت: کیانوش وزنه بردار باتجربه و توانمندی است که می تواند بدین شکل نیز تمرین کند اما از ابتدا اصلا نباید اجازه می دادند کار به اینجا بکشد. اکنون نیز که کمتر از دو ماه دیگر تا المپیک فاصله داریم باید با او همکاری داشت و تمام امکانات و نیازهای او را برآورده کرد.

مربی تیم ملی وزنه برداری در المپیک ۲۰۱۲ لندن افزود: کیانوش رستمی در جام فجر وزنه های خوبی زد و نشان داد که می تواند در المپیک بدرخشد. در نتیجه متولیان فدراسیون باید به جای تقابل با او به فکر ایجاد آرامش باشند و شریاط را برای تمرینات آماده سازی او مهیا کنند.

 باقری در پاسخ به این سوال که آیا نتایج المپیک قبلی در المپیک ریو تکرار خواهد شد یا خیر، ادامه داد: به اعتقاد من هیچ بعید نیست بتوانیم این کار را انجام دهیم. بچه های ما نسبت به المپیک قبلی باتجربه تر شده اند و ما نفرات خوبی را در اختیار داریم. بهداد سلیمی به رغم آسیب دیدگی و با همت و تلاش خود و همچنین اقدامات درمانی مناسب توانسته خوب تمرین کند و پیشرفت خوبی داشته باشد. کیانوش رستمیف سهراب مرادی و حتی جوانان تیم ملی نیز رکورهای خوبی دارند و می توانند عملکرد مطلوبی داشته باشند.

وی در خاتمه در خصوص سرمربیگری سجاد انوشیروانی در المپیک نیز گفت: سجاد نیز قابلیت های خوبی از خود نشان داده و باید از او حمایت کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس