کد خبر 598332
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

حامیان فعال کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خرید خانه برای خانواده ای 2 نفره، 100 میلیون تومان جمع آوری کردند.

به گزارش مشرق، مراسم اهدای نشان والی به 20 خیر کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

این نشان که برای نخستین بار به خیرین اهدا شد، نمادی از خدمات ارائه شده از سوی مرحوم حاج عبدالله والی به نیازمندان است.

حاج عبدالله والی از اسفندماه 1360 وارد منطقه محروم بشاگرد شد و با کمک هایی که به مردم این منطقه کرد، مقدمات خروج مردم بشاگرد از فقر و محرومیت شدید را فراهم کرد.

آن زمان به بشاگرد، آفریقای ایران می گفتند و نیاز بود که خدماتی در آن منطقه ارائه شود و حاج عبدالله سال ها در این منطقه خدمت کرد.

پس از فوت او نیز، برادران دیگر حاج عبدالله والی کار خدمت به نیازمندان را ادامه داده و اقدامات آنها تاکنون نیز ادامه داشته است.

در این مراسم به والیان مهر نشان والی اهدا شد و مقرر شد این نشان طی سال های آینده نیز به خیرین نمونه کشور اهدا شود.

در حاشیه این مراسم، گلریزانی نیز برای کمک به کودکی فقیر و مادرش برگزار شد.

جناب خان، عروسک معروف این روزهای برنامه خندوانه برای کمک به حمزه، پسر بچه ای که قرار بود برای او و مادرش خانه خریداری شود، به مراسم اهدای نشان والی مهر آمده بود.

حمزه، پسر بچه ای است که پدرش قصد کشتن مادر را داشته و اختلافات آنها بسیار زیاد بوده است. مادر تصمیم می گیرد از پدر جدا شده و این اتفاق نیز محقق می شود. بعد از آن، خانواده 2 نفره حمزه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می گیرد و در طرح محسنین یک خیر به کمک این خانواده آمده و در شهرستان نظرآباد برای آنها خانه ای اجاره می کند. حمزه که پیش از این برای تهیه مخارج زندگی، کفش های مردم را واکس می زده، با کمک این خیر بار دیگر به مدرسه بازگشته و قوطی واکس و فرچه آن را برای همیشه کنار می گذارد.

مراسم گلریزان که آغاز شد، جناب خان اعلام کرد که برای خرید یک خانه برای حمزه و مادرش در شهرستان نظر آباد باید 100 میلیون تومان جمع آوری شود.

در این مراسم، از هیئت امنای کمیته امداد و مدیران این مجموعه گرفته تا خانواده یکی از شهدای مدافع حرم و سایر خیرین، همه همت کرده و در نهایت پس از گذشت تنها 15 دقیقه، مبلغ 100 میلیون تومان جهت خرید خانه برای خانواده حمره جمع آوری شد.


منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 182 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    دولت خیلی گداهستن که در تلویزیون این شوهای جوع آوری براه افتاده .
  • مجید ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    درود بر شرف و انسانیت همه خیرین و مردم مهربان ایران و درود بر سازندگان تیپ عروسکی محبوب و شیرین جناب خان. متأسفانه همیشه و در همه جا افرادی هستند که ساز مخالف میزنند و جنبه مثبت کار رو نمی بینند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس