کد خبر 598240
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بدون شک هدف اول ما در مسابقات آسیایی قهرمان شدن و کسب سهمیه جهانی است.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی درمورد سفر 22 ساعته ملی پوشان جوان ایران به چین تایپه اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 20 ساعت در مسیر راه بودیم طبیعتاً کمی بازیکنان خسته هستند و نیاز است در فرصتی که داریم ملی پوشان خودشان را به شرایط ایده آل برسانند. روز اول دو جلسه  تمرین برگزار خواهیم کرد که یکی تمرین سبک با وزنه و دیگری هم تمرین سبک توپی خواهد بود.

وی ادامه داد: به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که ملی پوشان آسیب نبینند و تمرینات روزهای ابتدایی کاملاً سبک خواهد بود. در تمرینات توپی بیشتر کارهای تکنیکی و تاکتیکی را مرور می کنیم تا بازیکنان برای روزهای آینده آماده شوند. فعلاً برنامه ما سازگاری با فضای جدید است. کار وزنه را به گونه ای برنامه ریزی می کنیم تا در طول مسابقات ملی پوشان از آمادگی بدنی فاصله نگیرند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان خاطرنشان کرد: در جریان مسابقات سه روز متوالی بازی خواهیم کرد و پس از آن یک روز استراحت می کنیم و سپس 5 بازی پشت سر هم را انجام می دهیم. با این شرایط فرصتی برای کارهای آماده سازی در جریان رقابت ها نداریم و مجبور هستیم دو روز قبل از مسابقات کار با وزنه را به اتمام برسانیم.

عطایی با اشاره به سفر طولانی بازیکنان گفت: ما چنین سفری را پیش بینی کرده بودیم و به همین دلیل از مسئولان فدراسیون درخواست کردیم تا چند روز زودتر به این کشور بیاییم. سفر به شرق آسیا معمولاً سخت است و همین موضوع منجر شد تا چند روز زودتر به چین تایپه بیاییم. بعد از حدود 3 روز بدن بازیکنان بازیکنان به شرایط عادی بازمی گردد و می توانیم برنامه های خود را دقیق تر اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: در مسابقات پیش رو هدفی جز قهرمانی نداریم و مدافع عنوان قهرمانی هم هستیم. پس از آن می خواهیم سهمیه جهانی را کسب کنیم. آشنایی اندکی از حریفان داریم که مربوط به بازی های آنها در رده نوجوانان است، اما قطعاً تغییراتی خواهند داشت، چراکه سرعت پیشرفت از نوجوانان به جوانان خیلی زیاد است و آن چیزی که ما از آنها سراغ داریم در رده جوانان نخواهیم دید. در مجموع جدی ترین حریف ما چین خواهد بود، اما چین تایپه هم می تواند پدیده باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس