کد خبر 598206
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

سنگربان سابق تیم ملی فوتبال آلمان از سلاح خاص ژرمن ها برای از پای درآوردن ایتالیا سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق، به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال آلمان طلسم ناکامی برابر ایتالیا در رقابت های بزرگ را شکست و موفق شد در ضربات پنالتی برابر آتزوری در یک چهارم نهایی یورو 2016 به پیروزی برسد.

اولیور کان سنگربان سابق ژرمن بعد از پیروزی برابر ایتالیا در ضربات پنالتی گفت: عجب بازی بود. خیلی زیبا بود. تبریک به تیم ملی آلمان. ضربات پنالتی سلاح خاص ما است و توانستیم با این سلاح خاص خود ایتالیا را شکست دهیم. دو تیم یک حماسه بزرگ فوتبالی را رقم زدند. باید به ستایش از ایتالیا پرداخت. این تیم هم بسیار خوب بازی کرد و شایسته احترام و قدردانی است.

تیم ملی فوتبال آلمان همواره در ضربات پنالتی خوب کار کرده است تا جایی که از جام جهانی 1982 هر بار که بازی این تیم به ضربات پنالتی کشیده شده است پیروز از میدان خارج شده است.

آمار نشان می دهد که ژرمن ها در دو رقابت بزرگ جام جهانی و یورو تا الان 37 ضربه پنالتی زده‌اند که تنها 5 پنالتی را خراب کرده‌اند و این ثابت می کند که پنالتی زن های قهاری هستند.

در دیدار برابر ایتالیا توماس مولر، مسوت اوزیل و شواین اشتایگر پنالتی خود را خراب کردند اما نویر موفق شد چهار ضربه پنالتی را مهار کند تا ایتالیا بازنده این بازی شود.

ژرمن ها در مرحله بعد باید به مصاف برنده فرانسه و ایسلند بروند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    نویر فقط دو پنالتی مهار کرد. بقیشو خود ایتالیا خراب کرد. بوفن نود درصد جهت ها رو درست رفت ولی آلمان ها خوب پنالتی زدند. بوفن دیشب سردار تنهایی بود. خیلی تنها. دو سه سیو عالی هم داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس