کد خبر 598105
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۷

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان می‌گوید که تیمش گرسنه قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپاست.

لوو: گرسنه قهرمانی در یورو هستیمبه گزارش مشرق، یواخیم لو 56 ساله که توانست با آلمان در ضربات پنالتی دیدار یک چهارم نهایی یورو 2016 طلسم مقابل ایتالیا را بشکند تا بالاخره ژرمن‌ها در یک بازی رسمی مقابل آتزوری به پیروزی برسند در پایان این دیدار گفت: ایتالیا با دو مدافع میانی و دو مهاجمی که در عمق حرکت می‌کردند، بسیار خطرناک بود.

سرمربی تیم ملی آلمان با اشاره به سیستم 1-2-3-4 تیمش در دیدار مقابل ایتالیا اظهار داشت: ما با سیستمی که داشتیم، می‌خواستیم چهار بازیکن‌مان را مقابل چهار بازیکن ایتالیا قرار دهیم. البته بسیار روشن بود که ایتالیا در حملات بسیار خطرناک عمل می‌کرد. به همین دلیل هنگام حملات ایتالیا ما با سه مدافع میانی با آنها مقابله می‌کردیم که فکر می‌کنم خط دفاعی ما فوق‌العاده عمل کرد و اجازه نفوذ به مهاجمان ایتالیا نداد.

لو با تمجید از عملکرد کیمیش و هکتور و ضربات پنالتی آنها افزود: آنها در ضربات پنالتی به خوبی عمل کردند. هکتور بسیار آرام، اما جدی عمل کرد و من اکنون احساس خیلی خوبی دارم. بسیار خوشحالم که دوباره به نیمه نهایی یورو راه پیدا کردیم. ما گرسنه کسب قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس