با وجود برکناری مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به توجیه تخلف‌ وی پرداخت.

مدیرعامل بانک رفاه در پی افشای حقوق و مزایای وی که بعضا تا 734 میلیون تومان را هم شامل می‌شود، برکنار شد اما تقی نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی که بانک رفاه در زیرمجموعه وی قرار دارد در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: مجمع بانک در سال 92 مصوبه‌ای داد که بر اساس حقوق و دستمزد میانگین بانک ملت و تجارت، حقوق و دستمزد هیئت مدیره و مدیرعامل بانک رفاه هم تعیین شود که تقریبا مقدار کمی بالاتر از بانک صنعت و معدن بود.

وی می‌افزاید: آقای صدقی که در ابتدای خرداد سال 94 منصوب شد، به دلیل اینکه مصوبه مجمع هنوز صادر نشده بود تا پایان سال 94 حقوقی دریافت نکرد. مصوبه این بود که برابر بانک تجارت حقوق و دستمزد دریافت کند. بر اساس سند مالی که در اسفند 94 برای ایشان زده شد، ایشان حقوق و دستمزدش را دریافت کرد که مربوط به حقوق 10 ماه بود.

نوربخش توضیح نداده که اگر مبلغ دریافتی صدقی برای 10 ماه بوده - که نبوده و صرفا برای اسفند 94 بوده- پس چرا اقدام به برکناری نامبرده از بانک رفاه کرده‌اند؟

وی البته در مصاحبه با شرق فصل مشبعی علیه مرتضوی مدیر سابق تأمین اجتماعی سخن گفته که شرق تحت عنوان «کدهای کشف رمز نشده مرتضوی» منتشر کرده است؛ و این در حالی است که منطقا آقای نوربخش باید از کدهای کشف رمز نشده جدید از جمله بانک رفاه رمزگشایی کند و پاسخگوی عملکرد بانک رفاهی باشد که عمده سهام آن متعلق به تأمین اجتماعی است.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس