هدایتی برخلاف آنچه در این مدت تلاش می‌شده توسط خودش و اطرافیانش به هواداران قبولانده شود که او عابربانک پرسپولیس است و قصد دارد تا با خرج کردن از جیبش بازیکنان را به پرسپولیس بیاورد که بیشتر فراری‌دهنده بازیکنان بوده است.

به گزارش مشرق،‌ تا قبل از انتشار آن نامه، توسط وکیل مهدی طارمی، هیچکس به درستی نمی دانست که پشت پرده اتفاقات چه بوده و چرا این بازیکن ناگهان به جای تمدید قرارداد با پرسپولیس سر از تیم سیزدهم لیگ ترکیه در آورد.

به گفته صمد ابراهیمی اما این بازیکن زمانی پایش سست شد و برای پول بیشتر و شاید هم برای لج و لجبازی راهی ترکیه شد که  متوجه شد وعده‌های هدایتی هیچ ضمانت اجرایی ندارد .

حسین هدایتی در رستوران دوستش، عدد چهار میلیارد و 400 میلیارد تومان را به زبان آورده  و طارمی با تکیه بر این رقم راهی باشگاه پرسپولیس شد. اما طبق افشاگری ابراهیمی، وقتی طارمی به دیدار مدیرعامل پرسپولیس رفت، مشخص شد حرف‌های هدایتی تنها برای بازارگرمی بوده و او همانند داستان جذب کاوه رضایی پایش را سر بزنگاه کنار کشیده است.

این افشاگری‌ها نشان می‌دهد هدایتی برخلاف آنچه در این مدت تلاش می‌شده توسط خودش و اطرافیانش به هواداران قبولانده شود که او عابربانک پرسپولیس است و قصد دارد تا با خرج کردن از جیبش بازیکنان را به پرسپولیس بیاورد بیشتر فراری‌دهنده بازیکنان بوده است. بعضی از بازیکنان بعد از این که مذاکره با پرسپولیس را آغاز می‌کردند و متوجه می‌شدند که به جای طرف بودن با ارگان رسمی باشگاه با فردی به نام هدایتی طرف هستند قید پرسپولیسی‌شدن را زده و به سمت استقلالی‌ها متمایل می‌شدند که حداقل مذاکره با بازیکنانش در محل باشگاه انجام می‌شد نه در رستوران و مراسم افطاری و اینستاگرام هدایتی.

هدایتی تکلیفش با خودش، با پرسپولیس و با هوادار مشخص است؟ چرا او پول را مانند اسپانسر در اختیار باشگاه قرار نداده که مدیران باشگاه هر بازیکنی را که دوست دارند از کانال رسمی خود جذب کنند؟ اما در این بین بی عملی وزارت ورزش نیز در نوع خود جالب توجه است؛ سوال اصلی اما از وزیر ورزش این است که چگونه اجازه می‌دهد مقامی غیر مسئول در فصل نقل و انتقالات نبض تبلیغات را از آن خود کند.

وزارت ورزش آنهایی بدون هیچ توجیهی به هدایتی میدان عمل یا بهتر بگوییم فضایی برای تبلیغ داده و گویی هیچ قصد و نیتی برای جلوگیری از این مانورهای تبلیغاتی ندارد. این قضیه باید یک بار برای همیشه شفاف و روشن شود و مهر انقضا بر روی آن بخورد. وزیر ورزش البته چندی پیش درباره شفاف شدن قراردادها در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

با توجه به این موضوع طاهری باید بگوید وحید امیری با چه وعده وعیدی و در ازای دریافت چه مبلغی به پرسپولیس آمده است؟ آقایان باید ریز کمک‌های هدایتی به تیم در مدت زمان حضور خودش در پرسپولیس را منتشر کنند.

آنها باید بگویند هدایتی با مجوز چه کسی به یک بازیکن وعده 4میلیارد تومانی می‌دهد و وزارت ورزش فقط سکوت می‌کند؟ یک بار برای همیشه یکی باید به این سوالات جواب دهد تا این معمای حل‌نشدنی هدایتی برای پرسپولیس و هوادارانش و بازیکنانی که می‌خواهند مذاکره کنند حل شود.
منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • شهرام ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    چرا دررابطه با استقلال چيزي نمي نويسد . شما با پرسپوليس كاري نداشته باشيد لطفا".
  • يه استقلالي منصف ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    آقا شهرام( مخاطب بالا) شما پرسپوليسي ها هميشه از حقيقت فرار كردين ... اين تبعيض 30 ساله كه وجود داره و شما اغلب افتخاراتتون رو مديون اين آقا و امثالهم هستين ..
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    آخرش من نفهمیدم این هدایتی کیه ؟ اینهمه پول را از کجا اورده و رو چه حسابی خرج میکنه ؟ دستش تو کدام کیسه هست ....... اینها در حال فاسد کردن مدیران ما هستند .
  • حاج اسد البحريني الاصل ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    اقای هدایتی: من نمیدانم چه مشکلی داری این همه پول خرج این و ان میکنی و هر موقع باشگاه لنگگ پول شده کمک کردی حالا تحویل بگیر تشکر هواداران را و نوش جانت ؟؟ !! اگر واقعا علاقه به فوتبال داری یک تیم پایه با مجوز از وزارت ورزش بنام خودت بنا بگذار و هرقدر هم تونستی خرج کن بازیکن سازی کن و تحویل جامعه بده و تحویل تیم های لیگ برتر بده حتی پول ترانسفر هم بگیر . اینجوری راحت تری به خدا . اخر انصاف نیست شما مخارج میلیاردی تیمی را قبول کنی و من هر روز به شما ایراد گرفته و توهین کنم که شما پول ها را از کجا اورده ای؟؟؟؟؟
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    روش و منش دو تیم سرخابی برکت ندارد! اینکه برای بهترین تیم باشگاهی ایران سپاهان دردسر درست کنی تا شما قهرمان بشی بدرد نمیخورد و بقول شما برکت ندارد. اگر می توانی داخل زمین با سپاهان درگیر شوید و الا از طریق پولهای فاسد و ......
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    به شما ربطی نداره . حاج حسین یدونه هست. شما هم از این ناراحتید که چرا استقلال همچین پشتیبانی نداره پس لطفا سرتون به کار خودتون باشه
  • نصیر ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    شما خیلی بچه هستی و پرسپولیس دهه 60 رو یادت نیست که بارسلونای ایران بود به اعتراف همه و تمام تیم ها رو گل بارون می کرد ...هدایتی چند سالی که آمده پیروزی دقیقا این تیم رو یه تیم کاملا معمولی کرده
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    استقلال هم عابر بانک داره جالبه خود استقالی ها داخل سایت استقلال از اون تشکر کردن به خاطر حفظ امید ابراهیمی به قول منصوریان 3 میلیاردی
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    پرسپولیس امسال بر خلاف میل اکثر قلم بدس های......... داخلی نماینده ایران هست در آسیا و چون امسال قطعا سهمیه ایران یکی کم میشه و اگر باز هم نتیجه نگیریم کلا میشه 2 تیم کاملا با تمام قوا از تیم های آسیایی حمایت کامل می کنه چه مستقیم چه غیر مستقیم حتی به هدایتی هم درخواست می کنن دو برابر بیشتر کمک کنن....اینکه فصل گذشته پیروزی دوم لیگ شد و استقلال سوم دیگه ربطی نه به وزارت ورزش داره نه هدایتی......
  • حمید ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    هدایتی بخاطر دوستی که داره میاد تو سر تیتر وگرنه خدا شاهده وحید امیری هم از اون چیزی نگرفته قرار بوده بده بعد امضا میزنه زیر قول و قرار . من پرسپولیسی هستم و فکر میکنم دشمن اصلی ما این آقا هستش یه روزی ثابت میشه . حتی رایگان شدن ورزشگاه رو پولش اسپانسر 3090 داده نه هدایتی فقط حرف میزنه
  • ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    این که هدایتی باید پول رو در اختیار باشگاه قرار بده صحیح اما چرا از خریدهای استقلال حرفی نزدی؟ حالا بشین حساب کن استقلال چقدر بیشتر خرج کرده و کسی صداش در نمیاد استاد، سال قبل هم خریدهای این دو باشگاه رو حساب کن اگه یه ذره خجالت کشیدی بیا توضیح بده واسه همه
  • کلاه قرمزی ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    کیسه کشهاپول ازکجامیارن؟
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    جناب آقای ابراهیمی آیا شما فی سبیل ا... کار می کنید که انتظار دارید بازیکنی مثل مهدی طارمی که آقای گل است بدون چشمداشت حق و حقوق قانونی اش بازی کند.چه راحت طارمی را به پول دوستی متهم می کنید در حالی که خاطره اهدای خودرویش به آقای محرمی هنوز زنده است یا شاید بچه "شهرستان " است نباید بیشتر از پایتخت نشینان بگیرد.حرمت نگهدارید.
  • bernet5 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    زمانی که بازیکنی مثل عابد زاده 30میلیون تومان میگرفت فتل به اون پول نسب 100میلیون داد بردش تیم خودش ،یعنی بیشتر از 3 برابر گرونترین بازیکن لیگ چرا کیسه ها اون موقع نمیگفتن این پول از کجا و چرا آمده؟نمیدونم چرا اینا خفقان نمیگیرند.
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    باحال گفتی تاپاره بشه هرچی کیسه آبیه!!
  • امید ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 0
    اقا توقع دارین بره رونالدو و مسی رو بیاره 5تومن میدین میربن ورزشگاه تیمتون میبازه دنیا رو سرتون خراب میشه.این اقا داره لطف میکنه وظیفه نداره شوخی نیست که خیلی راحت میلیارد خرج میکنه واسه تیم محبوبش.اگر پرسپولیس تا الان هم تونسته توی لیگ بمونه فقط به پشتوانه حاج حسین بوده بنگر و سید جلال و خلعتبری چقدر هزینه شدن؟وزارت داد؟پس منطقی باشید اگر کسی داره واسه تیم محبوبمون هزینه میکنه نذارید روی حساب نادونیش چون این اقا نخبه بوده که اینقدر سرمایه داره.بازیکنای ما میبینن حاج حسین پیشنهاد میده فکر میکنن باید 82هزار میلیاردشو ببخشه بهشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس