هدایتی در تلاش است تا با کمک‌هایی که در قالب یک هوادار ساده به باشگاه پرسپولیس می‌کند، دوباره خود را به وزارت ورزش نزدیک کرده و خود را به عنوان یکی از کاندیداهای پست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی کند ولی تاکنون این آرزوی وی محقق نشده است.

از وعده‌های اینستاگرامی و قرارهای سفره‌خانه‌ای مدعی هواداری سرخ‌پوشان
به گزارش مشرق، جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و پیوستنش به ریزه اسپور در این روزها حسابی هواداران این تیم را عصبانی کرده است و در این بین به نظر می‌رسد نقش فردی که خود را هوادار خطاب می‌کند بیشتر از هرکس دیگری است. این فرد کسی نیست جز حسین هدایتی، کسی که در طول سال‌های گذشته تمام تلاش خود را کرده است که در سطح اول فوتبال حضور داشته باشد و البته سعی می‌کند نام خود را به عنوان هوادار باشگاه بین تماشاگران سرخ‌پوشان معرفی کند.

البته حسین هدایتی در زمان حضورش در فوتبال موجب شد تیم‌های استیل آذین، گهر دورود و ملوان نه تنها موفق نباشند بلکه در بدترین شرایط خودشان باشند و نتیجه آنها هم کاملا مشخص است. تجربه‌های حضور وی در این تیم‌ها معیاری بوده است که باعث شده وزارت ورزش روی خوشی به وی نداشته باشد. هرچند که خود وی در تلاش است تا با کمک‌هایی که در قالب یک هوادار ساده به باشگاه پرسپولیس می‌کند، دوباره خود را به وزارت ورزش نزدیک کرده و خود را به عنوان یکی از کاندیداهای پست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی کند ولی تاکنون این آرزوی وی محقق نشده و وزارت ورزش هم اصلا تمایلی ندارد تا از تجربیات ضعیف مدیریتی وی استفاده کند.

به گفته یکی از نزدیکان هدایتی به طارمی پیغام داده شده بود که هدایتی حاضر است برای تمدید قرارداد 2 ساله این بازیکن با پرسپولیس 4 میلیارد و 400 میلیون تومان بدهد اما زمانی که این مهاجم به باشگاه مراجعه کرده بود به او گفتند که تنها 200 میلیون تومان می‌توانند به عنوان پیش پرداخت به این بازیکن پرداخت کنند.

هدایتی که صلاحیتش برای خرید باشگاه‌های پرسپولیس و نفت تهران رد شده بود سخت در تلاش است تا بتواند با معرفی خود به عنوان هوادار پرسپولیس، تا حدودی اعتبار از دست رفته خود را دوباره بدست بیاورد. ولی بازهم نتوانست با وعده‌های خود دل هواداران پرسپولیس را شاد کند و خیلی‌ها رفتن طارمی از پرسپولیس را تقصیر وی می‌دانند. وعده‌های اینستاگرامی و قرارهای سفره‌خانه‌ای نتوانست باعث ماندن طارمی در بین سرخ‌پوشان شود و باید دید واکنش طرفداران سرخ‌پوش به این هوادار ساده باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی امین فر ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    مشکل اقای هدایتی نیست ایشان عاشق پرسپولیس است بابا مابلد نیستیم درست ازاین فرد استفاده کنیم چون سیستم نداریم جرات نداریم با بازیکن بلند مدت قراردادد.ببندیم پس منطقی برخورد کنیم یعنی پرسپولیس مدیر ندارد ..........
  • شهرام ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام چرا مشرق يه طرفه به قاضي ميره تماما" درحال تخريب اقاي هدايتي هستيد اگه واقعا دلتون به حال فوتبال و پرسپوليس ميسوزه بريد اين همه زدو بند . تباني وكثافت كاري فوتبال و روكنيد بعد نقدش كنيد .يه با اقاي دايي يه مورد گفته چه جنجالي به پا شد حال شما چسبيديد به اقاي هدايتي. اگه راست ميگيد زمينه خصوصي سازي فراهم بشه پرسپوليس بدن به بخش خصوصي كه به قول شما پول بيت المال هدر نره بعد چرا فقط شما به پرسپوليس گير داديد .يعني استقلال خطايي نداره نامردي بازكن ميگيره پول ميلياردي ميدن . اقاي منصوريان ازكجا مي دونست كه كنعاني با پرپوليس قرارداد نداره . اقاي كاوه رضايي رو پيش انداخت تا پرسپوليس تو نقل انتقالات عقب بيفته بريد اينارو دنبال كنيد تا به قول خدا بيامورز ناصر خان حجازي كجاموتن تميزه كه فوتبال مون تميز و پاك بشه .
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    با نظر شهرام کاملا موافقم. و مشکل اینجاست که پرسپولیس خیلی وقته که جنگ رسانه ای رو واگذار کرده... تیم های دیگه به راحتی بازیکن میلیاردی میگیرن و هیچ سر و صدایی نمیشه. ولی وقتی که بخشی از قرارداد یک بازیکن قرار توسط یه هوادار تامین بشه میگن بهتره این پول صرف کارآفرینی و زیر ساخت فوتبال و کمک به تیم ملی و غیره بشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس