کد خبر 597806
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

تیم فوتبال گسترش در ادامه اردوی خود در ترکیه به مصاف تیم مطرح ترکیه‌ای می‌رود.

به گزارش مشرق، تمرینات پرفشار تیم فوتبال گسترش فولاد در کمپ پاتالیا در شهر قزلچه حمام در 80 کیلومتری ادامه دارد و نکته جالب اینکه شاگردان کمالوند فردا در حالی فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم مطرح گسترش خواهند رفت که از فشار تمرینی این تیم نه تنها کاسته نشده بلکه برخلاف روزهای گذشته، این تیم دیروز 3 جلسه تمریمی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشت.

البته هدف کمالوند از برگزاری این دیدار به هیچ وجه کسب نتیجه نبوده و او قصد دارد در فصل بدنسازی، بازیکنانش را از لحاظ فنی محک بزند.

دیدار با فنرباغچه فردا در کمپ این تیم برگزار می‌شود. بر همین اساس بدون شک بسیاری از فوتبالدوستان شناخت کافی از این تیم دارند. این تیم توسط امپراطوری عثمانی در سال 1907 میلادی تاسیس شده است و قناری های زرد استانبول، 34 جام قهرمانی کسب کرده اند که 19 عدد آن ها متعلق به لیگ برتر ترکیه است. این تیم در فصل گشته با هدایت پریرا رقابت جذابی با بشیکتاش ترکیه داشتند و به رتبه دوم سوپر لیگ ترکیه رسیدند.

حضور بازیکنانی از جمله نانی، فن پرسی، فرناندائو، میرلس و دیه گو این تیم را تا یک چهارم نهایی لیگ اروپا رساند. فرناندائو و فن پرسی روی هم 30 گل برای آبی و زرد پوشان استانبول به ثمر رساند. این دیدار تدارکاتی به میزبانی آکادمی باشگاه فنرباچه برگزار خواهد شد.

همچنین از باشگاه گسترش خبر می‌رسد برخلاف برخی اخبار که لوسیانو سزار، بازیکن سپاهان در لیست گسترش برای فصل آینده قرار دارد و مذاکرات با وی برای امضای قرارداد آغاز شده، این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و این بازیکن به دو دلیل در لیست خرید کمالوند حضور ندارد.

سزار به خاطر قیمت بالایی که دارد و همچنین به دلیل داشتن قرارداد با سپاهان در لیست گسترش نیست و برخی اخبار مطرح شده فقط گمانه زنی رسانه‌ای به شمار می‌رود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس