رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مدیران مجموعه بانک‌ها برای مدتی 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته یا مدیر بانکی مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، درباره دریافت حقوق‌های نجومی برخی از مدیران و اعلام دریافت میزان حقوق مدیران اظهارداشت: امروز این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی مردم تبدیل شده است و مردم این نگرانی را دارند که بعضی از مدیران، خود را از ما بهترون می‌دانند و به جای اینکه مدیریت و مسئولیت را صرف خدمت به مردم بکنند مردم و منابع آنها را صرف منافع خود می‌کنند و وام‌های آنچنانی و حقوق‌های آنچنانی دریافت می‌کنند.

وی افزود: یکی از مدیران مجموعه بانک‌ها برای یک مدت 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته و یا مدیر بانکی مکرر در مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد و اینها برای چه از منابع مردم استفاده می‌کنند؟

سروری گفت: شفافیت مهمترین عنصر تعیین کننده برای بازگشت اعتماد مردم به دستگاه‌های مختلف است چرا که الان اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه ملی ماست، لطمه خورده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت، شهرداری، قوه قضاییه و مجلس باید نسبت به شفاف‌سازی عمل کنند تا مشخص شود که چه کسانی دارند از این فرصت‌ها سوء استفاده می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند که این اقدامات له شدت آفت‌آفرین است و از همه مهمتر اینکه امروز به ضربه خوردن به اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه کشور است مواجه هستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 0
    عجب حرامخوری راه انداخته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس