کد خبر 601902
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۳

ولز و بلژیک را باید از خوبهای یورو 2016 دانست. دو تیمی که در مرحله یک چهارم نهایی رقابتها به یکدیگر برخورد کردند تا از میانشان بلژیک قربانی شود. قابل تامل اینکه بهترین پاسورهای جام پانزدهم برای این دو تیم توپ می زدند.

ستاره های لیگ برتر جزیره بهترین سازندگان گلویژه نامه یورو 2016 مشرق - بلژیک با ادن هازارد و ولز با گرت بیل و آرون رمزی از خوبهای یورو 2016 بودند. ولز شگفتی ساز در نیمه نهایی مغلوب پرتغالی شد که با گلهای رونالدو و نانی عزمش را برای فینالیست شدن جزم کرده بود.
 
گرت بیل و همرزمانش موفق شده بودند در یک چهارم بلژیک را از پیش روی بردارند. تیمی که با طراوت توپ را به گردش در می آورد و نمایشی تماشاگر پسند داشت.
 
شاید این دست تقدیر بود که دو تیم مذکور را سر راه هم قرار داد تا یکی از آنها توسط رقیب از گردونه رقابتها حذف گردد. با این حال نکته جالب توجه در این میان حضور بهترین پاسورهای جام پانزدهم در ترکیب دو تیم بود.
 
به عبارت دیگر آمار نشان داد که ادن هازارد هافبک توانای چلسی با پیراهن تیم ملی بلژیک، در کنار آرون رمزی ولزی با سابقه توپ زدن برای آرسنال موفق ترین مردان یورو 2016 در زمینه بازی سازی بودند. هر کدام از این ستاره ها طی رقابتهای فرانسه 2016 برای هم تیمی هایشان 4 پاس گل ارسال کردند تا بالاتر از کریس رونالدو پرتغالی که سه پاس طلایی به پرتغالی ها داد؛ قرار بگیرند.
 
جدول 5 پاسور برتر یورو 2016

ردیف

بازیکن

پست

تیم

تعداد پاس

1

ادن هازارد

هافبک

بلژیک

4

2

آرون رمزی

هافبک

ولز

4

3

کریستیانو رونالدو

مهاجم

پرتغال

3

4

کاری آرناسون

هافبک

ایسلند

2

5

کمیل گروسیچکی

هافبک

لهستان

2

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس