ایرلند جنوبی در یک بازی بسیار تماشایی مقابل سوئد به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله گروهی یورو 2016 از گروه E از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه سنت دنیس  ایرلند جنوبی به قضاوت رستیچ صربستانی به مصاف سوئد رفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. (فیلم)

برای ایرلند هولاهان در دقیقه 48 و کلارک در دقیقه 71 گل به خودی برای سوئد گلزنی کرد.

سوئد با گل به‌خودی از شکست فرار کرد +فیلم و عکس

تیم‌ملی سوئد با تکیه بر زلاتان ایبراهیموویچ ستاره و کاپیتان خود، اولین دیدارش را در رقابت‌های یورو 2016 مقابل ایرلند جنوبی آغاز کرد.

این بازی در ورزشگاه سنت دنیسی برگزار شد که خاطره بمب گذاری در خارج از این ورزشگاه در دیدار دوستانه فرانسه و آلمان را در ذهن هواداران زنده می‌کرد.

سوئد با گل به‌خودی از شکست فرار کرد +فیلم و عکس

این دیدار با توجه به فیزیکی بودن هر دو تیم به شدت درگیرانه و فیزکی آغاز شد. جو ورزشگاه سنت دنیس به نظر می‌رسد هواداران سوئد غلبه دارند.

در دقیقه 5 بازی اولین فرصت برای ایبرا ستاره سوئدی‌ها محیا شد ولی توپ روی سر زلاتان جت و جور نشد و در نهایت بازیکنان ایرلندی صاحب توپ شدند.

اولین خطر جدی را ایرلند توسط جفرنت روی دروازه سوئد در دقیقه 9 بازی انجام داد. جفرنت شوت سرکشی را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه سوئد کرد ولی با واکنش تماشایی اساکسون توپ به خرج زمین رفت.

در ادامه بازی بازیکنان ایرلند به خودشان آمدند و موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی داشتند. جف هنریک هافبک ایرلندی با شوت‌های سرکش خود از پشت محوطه جریمه دوبار دروازه سوئد را تهدید کرد.

هنریک در دقیقه 28 بازی یک شوت سرکش به طرف دروازه ایسکسون زد ولی با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت. او دست بردار نبود و در دققیه 32 بازی شوت سرکش دیگری به طرف دروازه سوئد روانه کرد که این بار تیرک افقی دروازه مانع گل شدن توپ شد.

سوئد با گل به‌خودی از شکست فرار کرد +فیلم و عکس

مالکیت توپ تا دقایقه پایانی نیمه اول 53 درصد برای ایرلند بود و 47 درصد برای سوئد بود. این امار نشان دهنده برتری نسبی ایرلندی‌ها بر سوئد است.

در دقیقه 43 بازی جیم مکارتی هافبک ایرلند جنوبی اولین کارت زرد بازی را گرفت.

نیمه اول با خوش شانسی سوئدی‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم بازی با حملات بیشتر ایرلندی‌ها آغاز شد و در همان دقیقه اول بازی جف هنریک با شوت سرکش خود دروازه سوئد را تهدید کرد.

ایرلند سرانجام مزد حملات خود را به دست آورد موفق شد در دقیقه 48 بازی توسط وسلی هولاهان گلزنی کند.

سوئد با گل به‌خودی از شکست فرار کرد +فیلم و عکس

سوئد به محض گل خوردن به خودش آمد و حملاتش را آغاز کرد و تقریبا 10 دقیقه از سمت راست و چپ بر روی دروازه ایرلند توپ‌های بلند ارسال کردند ولی نتوانستند گلزنی کنند.

سوئد دست بردار نبود و یک موقعیت خیلی خوب در دقیقه 60 بازی برای ایبرا مهیا شد ولی او دقت لازم برای باز کردن دروازه ایرلند را نداشت.

زلاتان در دقیقه 72 بازی با حرکت تماشایی خود دفاع سبزپوشن ایرلند را بهم ریخت و با یک سانت توپ را در دهانه دروازه برای لارسن فرستاد ولی کلارک مدافع ایرلند با ضربه سر دروازه خودشان را باز کرد.

سوئد با گل به‌خودی از شکست فرار کرد +فیلم و عکس

در دقیقه 77 بازی ولان بازیکن ایرلند به خاطر حرکت خطرناک با کارت زرد جریمه شد. در همین دقیقه روبی کین مهاجم باتجربه ایرلندی‌ها به جای زننده تک گل ایرلند هولاهان به زمین بازی آمد.

در دقیقه 81 بازی ایبرا فرصتی دیگر برای گلزنی داشت ولی موفق نشد ضربه آخر را به خوبی بزند و توپ به بیرون زمین رفت.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و هر دو تیم یک امتیازی شدند و بازی بعدی گروه E امشب ساعت 23:30 دقیقه میان ایتالیا و بلژیک است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    پس گل سوئد کو؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس