کد خبر 595622
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که رفتن به استقلال در اختیار او نبود.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر در مورد اینکه سرانجام باشگاه ذوب‌آهن اجازه نداد او به استقلال برود، گفت: در جریان اقدام باشگاه استقلال قرار داشتم و باید از محبت منصوریان و هواداران این تیم تشکر کنم. مسئولان استقلال در این زمینه با مسئولان ذوب‌آهن صحبت کردند، ولی درنهایت باشگاه ذوب‌آهن موافقت نکرد که جدا شوم. رفتن به استقلال دست من نبود و این اتفاق نیازمند رضایت باشگاه ذوب‌آهن بود که در نهایت آنها مخالفت کردند.

هافبک ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا از نرفتن به استقلال ناراحت است، عنوان کرد: ناراحت نیستم و قسمت این بود که اینجا بمانم. سال‌های زیادی است که در ذوب‌آهن بازی می‌کنم و فوتبالم را مدیون این تیم هستم. در سال‌های گذشته هم بارها پیش آمد که از دیگر تیم‌ها پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت در این تیم ماندم. الان تمام تمرکزم روی موفقیت ذوب‌آهن است و دیگر به مسائل جانبی فکر نمی‌کنم.

وی در پاسخ به سؤال که آیا ذوب‌آهن می‌تواند فصل آینده مدعی قهرمانی باشد، اظهار داشت: کار ما واقعا سخت است و شما می‌بینید که تیم‌های دیگر چگونه بازیکن جذب می‌کنند. با این حال ما اسکلت اصلی تیم خودمان را حفظ کردیم و دو سه بازیکن جدا شدند که باید جای آنها بازیکن بگیریم. تیم ما جوان‌های خوبی دارد و در این سال‌ها با تکیه بر جوانگرایی، نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم ذوب‌آهن در فصل جدید لیگ برتر بهترین نتایج را بگیرد و در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. ما جام حذفی را هم پیش‌رو داریم و می‌خواهیم در هر سه جام موفق باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیروس ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    از اول هم معلوم بود یحیی نمیزاره بازیکن بیاد استقلال.
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    یحیی چیپ محمدی عقده ای ترین ادم روی زمینه لنگی چهار تایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس